تریلر فیلم Peter Pan’s Neverland Nightmare منتشر شد

تریلر فیلم Peter Pan’s Neverland Nightmare به تازگی منتشر شده و نوید یک بازسازی تاریک و وحشتناک از داستان «پیتر پن» را می‌دهد.

فیلم Peter Pan’s Neverland Nightmare به کارگردانی «اسکات جفری» نیز در حال تولید است و اولین تریلر آن منتشر شده است. این فیلم داستان «وندی دارلینگ» را دنبال می‌کند که تلاش می‌کند برادرش «مایکل» را از چنگال «پیتر پن» شیطانی نجات دهد. در این نسخه تاریک، «تینکربل» نیز درگیر مشکلات خاص خود شده و به اشتباه فکر می‌کند که هروئین همان گرد جادویی پیکسی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Peter Pan’s Neverland Nightmare

«اسکات جفری» در مورد این فیلم گفته است که Peter Pan’s Neverland Nightmare از لحاظ لحن بسیار تاریک‌تر از Winnie-The-Pooh: Blood and Honey بوده و به دلیل تم ربوده شدن کودکان، این تاریکی مناسب به نظر می‌رسد. او اضافه کرده که هر یک از فیلم‌های مجموعه Poohniverse لحن متفاوتی دارند و اگر یکی از آن‌ها مورد پسند مخاطب قرار نگیرد، ممکن است دیگری بهتر باشد. به گفته «جفری»، «پیتر پن» در این فیلم به عنوان شخصیتی بسیار بی‌رحم، پیچیده و حیله‌گر به تصویر کشیده شده است.

بازیگران این فیلم شامل «مگان پلاچیتو» در نقش «وندی دارلینگ»، «پیتر دسوزا-فیگ‌هانی» در نقش «مایکل دارلینگ» و «کیت گرین» در نقش «تینکربل» هستند. این فیلم با الهام از داستان‌های کلاسیک، فضایی تاریک و دلهره‌آور ایجاد کرده که علاقه‌مندان به ژانر وحشت را به خود جذب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Peter Pan’s Neverland Nightmare چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbookmovie


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *