تاریخ انتشار بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War مشخص شد

انیمه بلیچ با تمام قدرت به جلو حرکت می‌کند و تاریخ انتشار بخش سوم انیمه Bleach نشان می‌دهد که «ایچیگو کروساکی» به زودی با طرفدارانش دیدار خواهد کرد.

فصل سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War در پاییز امسال منتشر خواهد شد. پس از ماه‌ها انتظار برای تاریخ انتشار این انیمه، صبح امروز TXN (TV Tokyo) اعلام کرد که این مجموعه در تاریخ 5 اکتبر 2024 (14 مهر 1403) پخش می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار بخش سوم انیمه Bleach مشخص شد

این اطلاعیه مستقیماً از سوی تیم تولید «پیروت» منتشر و یک تیزر جدید از فصل سوم انیمه بلیچ در ژاپن رونمایی شد که متاسفانه ویدیویی از آن در دسترس نیست. همانند فصل‌های گذشته این انیمه، انتظار می‌رود این انیمه از طریق سرویس‌های استریمینگ مانند دیزنی+ و هولو نیز پخش شود.

فصل پاییز معمولاً فصل پررونقی برای صنعت انیمه است و سال 2024 نیز از این قاعده مستثنی نیست. انیمه بلیچ: جنگ خونین هزار ساله از اکتبر 2022 آغاز شد. پس از پخش این سریال، بلیچ: جنگ خونین هزار ساله به عنوان یک موفقیت بزرگ در میان طرفداران شناخته شد و فصل دوم آن در سال 2023 روی آنتن رفت. اکنون فصل سوم در راه است و انتظار می‌رود فصل چهارم و پایانی نیز پس از آن منتشر شود.

تاریخ انتشار بخش سوم انیمه Bleach

داستان این انیمه با ظهور گروهی جدید به نام «آرانه کرکر» آغاز می‌شود که رهبر آن‌ها، «یواچ»، از قدرت‌های فوق‌العاده‌اش برای تهدید دنیای شینیگامی‌ها استفاده می‌کند. این گروه قصد دارد تا با استفاده از قدرت خود، سلطه‌ای جدید بر دنیای ارواح برقرار کند و به همین دلیل، شینیگامی‌ها و مردم عادی را در خطر قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه سریالی بلیچ چیست؟ آیا از طرفداران این انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *