تریلر فیلم Caddo Lake منتشر شد + تاریخ اکران

تریلر فیلم Caddo Lake به‌تازگی منتشر شده است. این فیلم مرموز به تهیه‌کنندگی «ام. نایت شیامالان» در 10 اکتبر از شبکه «Max» پخش شود.

فیلم مرموز Caddo Lake به تهیه‌کنندگی «ام. نایت شیامالان» و کارگردانی «سلین هلد» و «لوگان جورج»، به‌زودی از شبکه «Max» در تاریخ 10 اکتبر 2024 (19 مهر 1403) پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی «دیلن اوبرایان»، «الیزا اسکانلن»، «دیانا هوپر»، «کارولین فالک» و «سم هنینگز»، داستانی جذاب و رازآلود از ناپدید شدن یک دختر هشت ساله و پیوند حوادث گذشته، شامل مرگ‌ها و ناپدید شدن‌های دیگر را روایت می‌کند. این اتفاقات مرموز، سرنوشت یک خانواده درهم‌ریخته را برای همیشه تغییر می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Caddo Lake منتشر شد + تاریخ اکران

«ام. نایت شیامالان» که به‌خاطر فیلم‌های مشهوری همچون حس ششم و پیچش‌های داستانی جذابش شهرت دارد، این فیلم را از طریق شرکت «Blinding Edge Pictures» تولید کرده است. «شیامالان» با قراردادی چندساله با «برادران وارنر» فعالیت می‌کند.

«ام. نایت شیامالان» با فیلم حس ششم در سال 1999 به شهرت جهانی رسید و با نامزدی «اسکار» برای بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی تثبیت شد. فیلم‌های بعدی او، از جمله نشکن، نشانه‌ها و دهکده نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتند و مجموعاً بیش از 3 میلیارد دلار فروش جهانی داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Caddo Lake چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *