تاریخ اکران فیلم Wicked: Part Two تغییر کرد

تاریخ اکران فیلم Wicked: Part Two تغییر یافت و اکنون در 30 آبان 1404 (21 نوامبر 2025) قبل از عید شکرگزاری روی پرده خواهد رفت.

شرکت «یونیورسال پیکچرز» تاریخ پخش Wicked: Part Two را از 5 آذر 1404 (26 نوامبر 2025) که مصادف با چهارشنبه قبل از تعطیلات شکرگزاری بود، به 30 آبان 1404 (21 نوامبر 2025) تغییر داد. این تغییر استراتژیک به منظور جلوگیری از رقابت با فیلم‌های پرطرفدار دیگر در تعطیلات شکرگزاری انجام شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Wicked: Part Two تغییر کرد

این حرکت مشابه تصمیمی است که «یونیورسال» در سال جاری برای اکران فیلم Wicked: Part One گرفت. قسمت اول این فیلم نیز از چهارشنبه قبل از تعطیلات شکرگزاری به تاریخ جدید منتقل شد تا با فیلم Moana 2 از «دیزنی» رقابت نکند.

تاریخ اکران فیلم Wicked: Part Two

اکنون تاریخ اکران قسمت اول Wicked برای 1 آذر 1402 (22 نوامبر 2023) برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود که این دو فیلم بتوانند مانند موفقیت‌های اخیر سینما، به‌ویژه در مورد فیلم‌هایی چون «باربی» و «اوپنهایمر»، باعث جذب مخاطبان گسترده‌ای شوند.

در مورد قسمت دوم Wicked، این فیلم ابتدا قرار بود همزمان با اکران انیمیشن جذاب Zootopia 2 از «دیزنی» به نمایش درآید؛ اما تغییر تاریخ باعث شد شرکت «یونیورسال پیکچرز» از این رقابت سنگین فاصله بگیرد و فرصت بهتریرا  برای موفقیت فیلم خود فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاخیر در تاریخ اکران فیلم Wicked: Part Twoچیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *