تریلر سریال Georgie & Mandy’s First Marriage منتشر شد

تریلر سریال Georgie & Mandy’s First Marriage منتشر شد، این اسپین آف جدید شلدون جوان در تاریخ 27 مهر از «CBS» پخش خواهد شد.

تریلر انحصاری اسپیناف مورد انتظار Georgie & Mandy’s First Marriage منتشر شد. این سریال جدید که در تاریخ پنج‌شنبه، 27 مهر از «CBS» پخش خواهد شد، داستان این زوج با بازی «مانتانا جردن» و «امیلی آزبست» را روایت خواهد کرد که در تگزاس زندگی می‌کنند و با چالش‌های بزرگسالی، والدینی و ازدواج مواجه هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Georgie & Mandy’s First Marriage منتشر شد

در قسمت اول «جورجی» و «مندی» از زندگی با والدین «مندی»، «جیم» و «آدری» (با بازی ویل ساسو و رچل بی جونز) خسته شده و پس از یک درگیری با مادر «مندی»، به فکر تغییر وضعیت زندگی خود می‌افتند. تریلر نمایی از این اختلافات خانوادگی را به نمایش می‌گذارد که به احساسات آدری نسبت به دامادش برمی‌گردد.

برخلاف شلدون جوان که به فرمت دوربین تک‌لنز تغییر کرده بود، Georgie & Mandy’s First Marriage به فرمت چند دوربینه و فیلم‌برداری در مقابل مخاطب زنده بازگشته است، مشابه تئوری بیگ بنگ. این اسپیناف توسط خالقان شلدون جوان، چاک لوره و استیون مالارو، و استیو هالند، یکی از نویسندگان بیگ بنگ، ساخته شده است.

علاوه بر «جردن» و «آزبست»، بازیگران این سریال شامل «داگی بالدوین» (از Disjointed) به عنوان برادر «مندی» و «جسی پرز» (از Griselda) به عنوان کارمند فروشگاه تایر هستند. «زویی پری» (مری کوپر) و «آنی پاتس» (می‌ما) در قسمت «پایلوت» به عنوان مهمان حضور خواهند داشت و «راگان رورد» (می‌سی) در قسمت دوم ظاهر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Georgie & Mandy’s First Marriage چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Tvline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *