تریلر فیلم Mr. Crocket منتشر شد

تریلر فیلم Mr. Crocket منتشر شد و این اثر جدید ترسناک با الهام از نمایش‌های کودکان دهه 90، داستانی هولناک و فراطبیعی را به تصویر می‌کشد.

فیلم ترسناک Mr. Crocket به زودی در تاریخ 11 اکتبر 2024 (20 مهر 1403) از شبکه «هولو» منتشر می‌شود. این اثر با الهام از نمایش‌های کودکان دهه 90، یک داستان ترسناک فراطبیعی را روایت می‌کند که به‌تازگی تریلر رسمی آن منتشر شده است. در تریلر ما شاهد یک مادر هستیم که با عشق و محبت به فرزند خود، یک برنامه تلویزیونی کودکان را برای او پخش می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Mr. Crocket مشخص شد

فیلم Mr. Crocket اولین بار در جشنواره «Fantastic Fest» که از 19 تا 29 سپتامبر 2024 (29 شهریور تا 8 مهر 1403) در آستین تگزاس برگزار می‌شود، به نمایش در خواهد آمد. این فیلم در آخرین روز جشنواره نمایش داده خواهد شد و از همین‌رو انتظارات زیادی برای این اثر وجود دارد.

این جشنواره امسال میزبان تعداد زیادی از فیلم‌های مهم از جمله 28 نمایش جهانی و 15 نمایش اول آمریکا خواهد بود. از جمله آثار برجسته این جشنواره می‌توان به فیلم Never Let Go به کارگردانی «هالی بری» و فیلم Terrifier 3 اشاره کرد.

Mr. Crocket توسط «براندون اسپای» ساخته شده که او این پروژه را از یک فیلم کوتاه در سال 2022 با همین نام توسعه داده است. این فیلم کوتاه به عنوان بخشی از مجموعه Bite Size Halloween «هولو» تولید شده بود. «اسپای» همچنین به همراه «کارل رید» نویسندگی فیلمنامه این اثر را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Mr. Crocket چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *