تریلر سریال Sweetpea منتشر شد

تریلر سریال Sweetpea با بازی «الا پرنل» منتشر شد، که در آن نقش قاتلی مخفی را در تریلری از شبکه‌های «Sky» و «Starz» ایفا می‌کند.

«الا پرنل» در تریلر رسمی سریال Sweetpea از شبکه‌های «Sky» و «Starz» نقش زنی به‌ظاهر آرام و بی‌دردسر را بازی می‌کند که به یک قاتل تبدیل می‌شود. این سریال تریلر شش‌قسمتی، بر اساس رمان «سی. جی. اسکوس» به همین نام ساخته شده و «پرنل» که پیش‌تر در سریال‌های Yellowjackets و Fallout شهرت یافته بود، نقش «ریانون لوئیس» را بازی می‌کند. او زنی جوان است که در زندگی روزمره‌اش مورد توجه قرار نمی‌گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Sweetpea منتشر شد

در خلاصه رسمی این سریال آمده است که مردم از کنار «ریانون» می‌گذرند بدون اینکه حتی نگاهی به او بیندازند. در کارش مرتباً نادیده گرفته می‌شود، مردی که دوستش دارد حاضر به تعهد نیست و پدرش به شدت بیمار است.

تا اینجای زندگی‌اش، همه چیز به‌هم ریخته به نظر می‌رسد؛ اما در ادامه، زندگی «ریانون» به طرز عجیبی دگرگون می‌شود و او از مرزهای تحمل خود عبور می‌کند و ناگهان تبدیل به فردی می‌شود که از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.

در کنار «الا پرنل»، گروه بازیگران سریال Sweetpea شامل «نیکول لکی» در نقش «جولیا»، «جان پوینتینگ» در نقش «کریگ»، «کالام لینچ» در نقش «ای‌جی»، «لیا هاروی» در نقش «مارینا»، «جرمی سوئیفت» در نقش «نورمن» و «داستین دمری-برنز» در نقش «جف» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Sweetpea چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *