تریلر فیلم Magpie منتشر شد +تاریخ انتشار

تریلر فیلم Magpie با بازی «دیزی ریدلی» منتشر شد؛ این تریلر نوید یک اثر نئو-نوآر مهیج را می‌دهد که داستان آن درباره یک خانواده درگیر با رازها و وسوسه‌ها است.

کمپانی «Shout! Studios» پوستر و تریلر جدیدی از فیلم نئو-نوآر مهیج Magpie به کارگردانی «سام ییتس» منتشر کرد. این فیلم داستان یک زوج به نام «آنته» (دیزی ریدلی) و «بن» (شازاد لطیف) را روایت می‌کند که پس از آنکه دختر کوچکشان برای بازی در کنار یک ستاره جنجالی سینما انتخاب می‌شود، زندگی‌شان دچار تنش و آشفتگی خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Magpie منتشر شد

«آنته» متوجه علاقه شدید «بن» به این بازیگر معروف، به نام «آلیسیا» (ماتیلدا آنا اینگرید لوتز)، می‌شود و شک و تردید‌های او به مرور زمان شدت می‌گیرد. این علاقه و شک، به همراه رازهایی که هر دو در دل دارند، به سرعت آن‌ها را به سوی فروپاشی رابطه‌شان سوق می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود تا حقیقت‌هایی که پنهان کرده‌اند به زودی آشکار شوند و زندگی‌شان را به هم بریزند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «پیپا بنت-وارنر»، «هیبا احمد»، «شرل اسکییت» و «آلیستر پتری» اشاره کرد. این فیلم هیجان‌انگیز در تاریخ 4 آبان 1403 (25 اکتبر 2024) اکران خواهد شد و مخاطبان می‌توانند این اثر را در سینماها تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Magpie چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *