تریلر سریال Territory منتشر شد

تریلر سریال Territory ماجراهای جذاب و دراماتیک یک خانواده در نبرد برای تصاحب بزرگ‌ترین ایستگاه دامداری جهان را به تصویر می‌کشد.

سریال جدید Territory که قرار است در ماه اکتبر از «نتفلیکس» پخش شود، یک درام هیجان‌انگیز و جذاب از استرالیا را روایت می‌کند. این سریال که در پس‌زمینه‌ای از بزرگترین ایستگاه دامداری جهان اتفاق می‌افتد، به مبارزه قدرت و جنگ خانوادگی بر سر تصاحب ارثیه می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Territory منتشر شد

داستان از جایی شروع می‌شود که ایستگاه دامداری ماریان بدون وارث مشخص رها می‌شود و خانواده لاوسون با یکدیگر وارد جنگ می‌شوند. در این میان، رقبای مختلف از جمله بارون‌های دامداری، گانگسترهای بیابانی، بزرگان بومی و معدن‌داران میلیاردر، سعی دارند از این فرصت برای تصاحب قدرت استفاده کنند.

در این سریال بازیگرانی مانند «آنا تورف» (Fringe) در نقش «امیلی لاوسون»، «مایکل دورمن» (For All Mankind) در نقش «گراهام لاوسون» و «سام کورلت» (Vikings: Valhalla) در نقش «مارشال لاوسون» به ایفای نقش می‌پردازند. دیگر بازیگران شامل «رابرت تیلور» (Longmire)، «کلارنس رایان» (Furiosa) و «جی رایان» (IT Chapter Two) هستند.

Territory با پس‌زمینه‌ای از رقابت‌های خانوادگی، خشونت و نبرد برای زمین و میراث خانوادگی، یک سریال دیدنی و پرماجرا را به نمایش می‌گذارد که تماشاگران را به دل استرالیا و نبرد قدرت‌های مختلف می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Territory چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Netflix


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *