تریلر انیمیشن سریالی Everybody Still Hates Chris منتشر شد

تریلر انیمیشن سریالی Everybody Still Hates Chris منتشر شد و بازیگران مشهور زیادی همچون «کریس راک»، «تری کروز» و «تیچینا آرنولد» در این مجموعه حضور دارند.

انیمیشن سریالی Everybody Still Hates Chris در تاریخ 25 سپتامبر (15 مهر) از شبکه کمدی «سنترال» پخش خواهد شد و لیست بلندبالایی از ستاره‌های مهمان را معرفی کرده است. از جمله این ستاره‌ها می‌توان به «آیو اده‌بری»، «سالی جسی رافائل» و «بوستا رایمز» اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، چهره‌های معروف دیگری همچون «تیشا کمپبل»، «سم ریچاردسون» و اعضای گروه «Bell Biv DeVoe» شامل «ریکی بل»، «مایکل ال. بیوینز» و «رونالد بوید دوو جونیور» نیز به این سریال اضافه شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن سریالی Everybody Still Hates Chris منتشر شد

همچنین تعدادی دیگر از هنرمندان محبوب مانند «جیلن بارون»، «تاد بریجز»، «نیکول بایر»، «کری سامر»، «گابریل فلافی ایگلسیاس» و «ونسا ونجی» در این مجموعه حضور خواهند داشت. لیست کامل بازیگران مهمان شامل بازیگران مطرحی از حوزه‌های مختلف است که به این سریال جان می‌بخشند.

در کنار این چهره‌های جدید، بازیگران قدیمی سریال اصلی نیز دوباره در نقش‌های خود بازمی‌گردند. از جمله این افراد می‌توان به «پل بن-ویکتور»، «مایک استیم»، «آنتونیو فارگاس» و «جکی مازارلا» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن سریالی Everybody Still Hates Chris با بازیگران برجسته چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *