تیزر سریال انیمیشنی Dream Productions منتشر شد

تیزر سریال انیمیشنی Dream Productions و تاریخ‌های انتشار دو مجموعه انیمیشنی جدید «پیکسار» به زودی در «دیزنی+» منتشر می‌شود.

«پیکسار» تاریخ‌های انتشار دو سریال جدید خود را برای «دیزنی+» اعلام کرد. سریال Dream Productions که اسپین‌آفی از فیلم محبوب «Inside Out» (درون‌سوز) است و بر روی استودیویی در ذهن رایلی که خواب‌ها را تولید می‌کند، تمرکز دارد، در تاریخ 11 دسامبر 2024 (20 آذر 1403) به نمایش درمی‌آید. در این سریال چهار قسمت وجود دارد که همزمان برای تماشا در دسترس قرار خواهند گرفت. این پروژه در جشن D23 در آگوست معرفی شد و پس از موفقیت بزرگ «Inside Out 2» به تأخیر افتاده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر سریال انیمیشنی Dream Productions منتشر شد

سریال دیگر Win or Lose نیز با صدای «ویل فورته» به عنوان مربی یک تیم بیس‌بال نوجوانان، در تاریخ 19 فوریه 2025 (30 بهمن 1403) به «دیزنی+» می‌آید. این سریال در هشت قسمت تجربه‌های متفاوت هشت شخصیت را در هفته منتهی به یک بازی بزرگ به تصویر می‌کشد، از جمله کودکان ناامید و والدین محافظه‌کار آنها. هر قسمت با سبک بصری متفاوتی ارائه می‌شود.

خلاصه داستان Dream Productions به این صورت است:

«رایلی» در حال بزرگ شدن است و وقتی خاطراتش نیاز به پردازش بیشتری دارند، شادی و دیگر احساسات اصلی آنها را به Dream Productions ارسال می‌کنند. کارگردان معروف، «پاولا پرسیمون» (با صدای پاولا پل)، با چالشی جدی مواجه می‌شود؛ تلاش برای خلق خواب جدید با همکاری به نام «زنی» (با صدای ریچارد آیوادی) که یک کارگردان خواب روزانه متکبر است و می‌خواهد به دنیای خواب‌های شبانه برود.

این سریال از صداپیشگان معروفی همچون «ایمی پوهر»، «مایا رودولف» و «تونی هیل» بهره می‌برد. به گفته «پیت دکتر» مدیر خلاق «پیکسار»، این دو سریال نمایانگر خلاقیت بی‌نظیر «پیکسار» هستند و طرفداران می‌توانند به زودی منتظر محتوای جذابی از دنیای Inside Out باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر سریال انیمیشنی Dream Productions چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *