همنواز

تاریخ اکران فیلم جدید کریستوفر نولان مشخص شد

تاریخ اکران فیلم جدید کریستوفر نولان ، کارگردان مشهور دنیای سینما، مشخص شد و او قرار است تا اثر جدید خود بازی «مت دیمون» را در تابستان 2026 به اکران برساند.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل فیگار، کریستوفر نولان به‌همراه استودیو یونیورسال در حال ساخت فیلم جدید خود است که «مت دیمون» در آن به ایفای نقش پرداخته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کریستوفر نولان

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم جدید کریستوفر نولان مشخص شد

به نقل از نشریه ورایتی، «مت دیمون» که پیش از این در فیلم‌های میان ستاره‌ای و اوپنهایمر با «نولان» همکاری کرده بود، در حال مذاکره برای حضور در این پروژه جدید است.

فیلمنامه این فیلم به قلم خود «نولان» نوشته خواهد شد و او به همراه همسرش «اما توماس»، در کمپانی سین کپی که متعلق به خودشان است، تولید این اثر را بر عهده خواهند داشت.

تاریخ اکران فیلم جدید کریستوفر نولان

فیلم قبلی نولان با عنوان اوپنهایمر موفق به کسب هفت جایزه اسکار شد و در سطح جهانی به فروش 958 میلیون دلار دست یافت که دلیل خوبی برای همکاری دوباره این کارگردان با استودیو یونیورسال به شمار می‌رود.

گفته می‌شود یونیورسال قصد دارد این فیلم را در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۶ به‌صورت آیمکس اکران کند. هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است.

فیلم اوپنهایمر نخستین فیلم «نولان» بود که پس از ۲۰ سال همکاری با کمپانی برادران وارنر، با استودیوی دیگری ساخته می‌شود. او با برادران وارنر سه‌گانه شوالیه تاریکی و دیگر آثار موفقی همچون دانکرک و تلقین را تولید کرده بود؛ اما اوضاع در سال 2020، زمانی که این کمپانی تصمیم به عرضه فیلم‌های خود در شبکه اچ‌بی‌او مکس گرفت.، تغییر کرد.

«نولان» در آن زمان بیانیه‌ای انتقادی منتشر کرد و بیان داشت:

برخی از بزرگ‌ترین فیلمسازان و مهم‌ترین بازیگران سینما، شب به رختخواب رفتند و صبح بیدار شدند و متوجه شدند که برای بدترین سرویس پخش کار می‌کنند!

در نهایت، این کارگردان اوپنهایمر را به یونیورسال منتقل کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «کریستوفر نولان» چیست؟ آیا فیلم جدید او می‌تواند موفقیت دیگر آثارش را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *