تاریخ اکران فیلم Amateur ؛ رامی ملک در فیلم آماتور

تاریخ اکران فیلم Amateur با ادامه اعتصاب نویسندگان آمریکا و آماده نشدن به موقع فیلمنامه‌ها، اماتور در تاریخ اکران قبلی ددپول ۳ اکران خواهد شد.

سریال Slow Horses به کارگردانی جیمز هاوس یکی از آثار جذاب سال ۲۰۲۲ می‌باشد که با هنرنمایی تماشایی گری اولدمن، از طریق سرویس اپل در دسترس مردم قرار گرفت و با واکنش‌های مثبتی از سوی آن‌ها روبرو شد. این کارگردان پرمشغله قصد دارد تا با همکاری رامی مالک فیلم Amateur (مبتدی) را برای سینما به ارمغان بیاورد.

تاریخ اکران فیلم Amateur

Amateur کی اکران می شود ؟

نویسندگی فیلمنامه‌ آماتور بر عهده‌ی گری اسپینلی است و هاچ پارکر و دن ویلسون جزء تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. رامی ملک نیز علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم جدید جیمز هاوز، وظیفه‌ی مدیر اجرایی تولید را  برای این فیلم بر عهده گرفته است.

تاریخ اکران فیلم Amateur

با توجه به روایت درگیر کننده و هیجان‌انگیزی که جیمز هاوس برای Slow Horses تدارک دیده بود، انتظار می‌رود که شاهد درامی جذاب در فیلم Amateur باشیم. اثری که در مراحل اولیه تولید قرار داشته و هیچ تاریخ اکران برای آن فعلاً در نظر گرفته نشده است.

تاریخ اکران فیلم اماتور

اکران آماتور Amateur رامی مالک در تاریخ قبلی ددپول ۳ یعنی ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

رامی ملک بازیگر آمریکایی است. او افتخارات مختلفی از قبیل یک جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا، یک جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ امی ساعات پربیننده برنده شده‌است. مجلهٔ تایم در سال ۲۰۱۹ ملک را یکی از ۱۰۰ شخص تاثیرگذار در جهان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *