روز و ساعت پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

در مطلب روز و ساعت پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen همراه ما بمانید تا به روز و ساعت پخش فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن بپردازیم.

در این مطلب قصد داریم به ساعت پخش فصل دوم انیمه محبوب Jujutsu Kaisen بپردازیم. شما همچنین می‌توانید قسمت‌های جدید انیمه Jujutsu Kaisen را در کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید. پس در ادامه همراه ما باشید.

روز و ساعت پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

روز پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen : پنجشنبه

ساعت پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen : به وقت تهران 6:26 بعد از ظهر

روز و ساعت پخش فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen
قسمت‌های جدید انیمه Jujutsu Kaisen

جوجوتسو کایسن دنیای انیمه را در برگرفته است. اقتباس از مانگای تحسین شده گگه آکمی برای استودیو ماپا کار بزرگی بود، زیرا این مجموعه طرفداران وفاداری دارد که هرگز چیزی کمتر از کامل را نمی‌پذیرند. خوشبختانه، استودیو ماپا با ایجاد موفقیت‌آمیز سیستم قدرت منحصربه‌فرد مانگا، متعادل‌سازی ظرافت انیمه با نقل قول‌های خنده‌دار و روشن‌فکر، و داشتن گروهی متنوع از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، اثری فراتر از انتظارات اکثر طرفداران را تولید کرد.

بدون شک، طرفداران انیمه برای فصل دوم این سریال که قرار است در سال 2023 به نمایش درآید بسیار هیجان زده هستند. محیط عرفانی جوجوتسو کایسن داستان یوجی ایتادوری، دانش آموز دبیرستانی را روایت می‌کند که با انگشت شیطان سوکونا نفرین شده است. گوجو ساتورو، معلم او نیز در این انیمه نقش بسزایی دارد.

دانلود آخرین قسمت انیمه Jujutsu Kaisen از طریق کانال تلگرامی فیگار

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *