اطلاعیه پخش قسمت جدید سریال دادزن + [زمان پخش و خلاصه داستان]

اطلاعیه زمان پخش قسمت جدید سریال دادزن که در ژانر طنز است منتشر شد. برای اطلاع از اینکه قسمت جدید سریال دادزن کی پخش میشه همراه ما باشید.

زمان پخش قسمت جدید سریال دادزن

سریال دادزن قصه جوان عاشقی است که برای رسیدن به عشقش با چالش‌هایی عجیب روبرو می‌شود. سریال دادزن تجربه‌ای جدید در نمایش خانگی است که با حضور چهره‌های سینمایی که کمتر آن‌ها را در قالب بازیگر طنز دیده‌ایم، در ژانر کمدی ساخته شده است.

دادزن روایتگر ماجرای زندگی یک جوان است که در مسیر زندگی با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو می‌شود و با آدم‌های زیادی در این میان ارتباط برقرار می‌کند که هر کدام داستان تازه‌ای برای او رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال طنز جدید دادزن + [تیزر و خلاصه داستان]

زمان پخش قسمت جدید سریال دادزن
قسمت جدید سریال دادزن کی پخش میشه

سریال دادزن به تهیه‌کنندگی محمد شهبازی و کارگردانی سیامک خواجه‌وند، محصول سال ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی می‌باشد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط سیامک خواجه‌وند می‌باشد که قرار بود در پاییز ۹۹ منتشر شود اما برای 1402 برنامه ریزی شد.

قصه سریال درباره جوانی است که شغل‌های مختلفی دارد و در نهایت به شغل دادزنی می‌رسد و در این مسیر با پیچیدگی‌ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. داستان از بطن جامعه گرفته شده‌است و قصد ندارد مروج اشرافی گری باشد.

دادزن قصه جوانی است که در جریان زندگی دچار پیچیدگی‌هایی می‌شود و پای آدمهای زیادی را به زندگی او باز می‌شود که هر یک داستانی در پی خود دارند. شخصیت‌های داستان دادزن نزدیکی خاصی با ما دارند هر کدام از آنها را در اطراف خود به راحتی می‌توانیم ببینیم، از نظر شخصیت پردازی سریال از حالت فانتزی خارج می‌شود و کمدی در بطن یک زندگی معمولی جریان پیدا می‌کند.

بهرنگ علوی، نسرین مقانلو، علیرضا خمسه، رضا فیاضی، خاطره حاتمی، علیرام نورایی، امیر کربلایی‌زاده، نفیسه روشن، محمدرضا رهبری، مریم قجر، علیرضا مهران، افشین سنگ‌چاپ، پروین ملکی، سیروس سپهری، بهنوش بختیاریو بازیگر نوجوان؛ آریا شهبازی از بازیگران سریال طنز دادزن هستند.

اطلاعیه زمان انتشار قسمت جدید سریال دادزن : ادامه پخش سریال دادزن به بعد از ایام عزاداری ماه محرم موکول شد

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *