تاریخ انتشار فیلم The Killer دیوید فینچر + داستان و بیوگرافی بازیگران

The killer فیلم جدید دیوید فینچر است که به زودی منتشر خواهد شد. از تاریخ انتشار فیلم The Killer 2023 ، خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران در ادامه مطلع شوید.

فیلم “The killer”، که توسط دیوید فینچر کارگردانی شده است، یک فیلم اکشن مهیج و نئو-نوآر است. این فیلم بر اساس رمان گرافیکی فرانسوی با همین نام اثر الکسیس نولنت ساخته شده است و نویسندگی آن توسط اندرو کوین واکر (نویسنده فیلم “سون”) انجام شده است.

با توجه به استعداد و تجربه فینچر در ساخت فیلم‌های با داستان‌های پیچیده و جذاب، منتظریم که “the killer ” نیز یک اثر استثنایی باشد که بازخورد مثبتی از طرف مخاطبان و منتقدین دریافت کند.

تاریخ انتشار فیلم The Killer

دیوید فینچر به عنوان یک کارگردان مشهور، با فیلم‌های متنوع و جذاب خود شناخته می‌شود. او با استفاده از رویکرد هوشمندانه‌ای، داستان‌های خود را به تصویر می‌کشد و با آثارش مخاطبان را درگیر و مبهوت می‌کند. همچنین، فینچر به خوبی می‌داند که چگونه با بازیگران بزرگ همکاری کرده و از استعداد آنها بهره‌برداری کند.

خلاصه داستان The killer

در فیلم “The killer” که بر اساس رمان گرافیکی الکسیس نولنت با همین نام ساخته شده است، ما با یک شخصیت قاتل منزوی، سرد و بی‌حسِ پشیمانی آشنا می‌شویم. این قاتل در سایه‌ها به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند و همواره منتظر هدف بعدی خود است. اما در طول زمان، او متوجه می‌شود که در حال از دست دادن عقل خود است و در گردابی نامرئی به سمت فروپاشی کامل پیش می‌رود.

داستان این فیلم، با القاء حس خشونت و خونریزی، ما را به دنیایی بی‌اخلاقیت و تاریکی می‌برد. قاتل، در این دنیای غیرقابل پیش‌بینی، تلاش می‌کند تا هویت خود را حفظ کند، اما به تدریج در معرض خطرات بیشتری قرار می‌گیرد و با رو به فروپاشی عقل خود روبرو می‌شود. در این مسیر، وجدان خفته‌اش بیدار می‌شود و او با مواجهه با انسانیت خود، به دنبال رستگاری و فرار از این دایره تاریک می‌گردد. از طریق تصاویر و زبان بصری، فیلم “The killer” یک اثر هنری است که با جلب توجه مخاطبان برای خود، آن‌ها را به دنیایی از جنایت، پنهانی و پیچیدگی می‌برد.

فیلم The Killer 2023 در تاریخ 10 نوامبر 2023 برابر با 19 آبان 1402 توسط نتفلیکس (Netflix) منتشر خواهد شد. The Killer بر اساس کتاب کمیک فرانسوی “ماتز قاتل” نوشته الکسیس نولنت ساخته شده است. دیوید فینچر به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده است و آلساندرو کامون مسئول نوشتن فیلمنامه برای آن است. شرکت برد پیت تولیدکننده این فیلم می‌باشد و پارامونت پیکچرز مسئول توزیع آن خواهد بود.

در فوریه ۲۰۲۱، دیوید فینچر قراردادی با نتفلیکس امضا کرد و این فیلم ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که در این پلتفرم پخش شود. اندرو کوین واکر در حال حاضر در حال نگارش فیلمنامه برای این فیلم است و مایکل فاسبندر بازیگر اصلی آن خواهد بود.

تاریخ انتشار فیلم The Killer 2023 را میتوانید از همین رسانه دنبال کنید…

تاریخ انتشار فیلم The Killer
خلاصه داستان The killer

تاریخ اکران آنلاین: ۱۹ آبان

بیوگرافی بازیگران فیلم The Killer

مایکل فاسبندر، چارلز پارنل، آرلیس هاوارد، سوفی شارلوت، تیلدا سوینتن  بازیگران فیلم The Killer هستند. گزارشات نشان می‌دهد که فیلمبرداری برای “The killer” در نوامبر ۲۰۲۱ در پاریس آغاز خواهد شد و فیلمبردار اریک مسرشمیت نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. همچنین، در ماه اکتبر، تیلدا سوینتن نیز به فهرست بازیگران اضافه شده است.

مایکل فاسبندر در نقش قاتل

تاریخ انتشار فیلم The Killer
تاریخ انتشار فیلم The Killer 2023

مایکل فاسبندر، بازیگری اهل ایرلند است که در تاریخ 2 آوریل 1977 متولد شد. او دارای نژادی ایرلندی و آلمانی است و در شهر هایدلبرگ در آلمان به دنیا آمد. فاسبندر تاکنون دو بار برای دریافت جایزه اسکار و سه بار برای دریافت جایزه گلدن گلوب نامزد شده است. یکی از فیلم‌های معروفی که مایکل فاسبندر در آن حضور داشته است، فیلم “12 Years a Slave” است که در سال 2013 اکران شد. برای این نقش، او برای جایزه اسکار به عنوان بازیگر مکمل مرد نامزد شد. همچنین، فاسبندر در فیلم “The Killer” در سال 2023 در نقش کریستین حضور دارد.

تیلدا سوینتن

تاریخ انتشار فیلم The Killer
بیوگرافی بازیگران فیلم The Killer

تیلدا سوینتن، بازیگری بریتانیایی است که در تاریخ 5 نوامبر 1960 (14 آبان 1339) در لندن به دنیا آمد. او با نام کامل “کاترین ماتیلدا سوینتن” شناخته می‌شود. تیلدا سوینتن تاکنون سه بار برای دریافت جایزه گلدن گلوب نامزد شده است و همچنین برنده جوایز زیادی شده است؛ از جمله یک جایزه اسکار و یک جایزه بفتا.

او در فیلم‌های بسیاری حضور داشته است، از جمله فیلم “Doctor Strange” و “Avengers: Endgame” که در سال‌های 2016 و 2019 به ترتیب منتشر شدند و از مجموعه فیلم‌های مارول هستند. همچنین، در مجموعه فیلم‌های “The Chronicles of Narnia” (مجموعه‌ای از فیلم‌های نارنیا) در نقش کاراکتر White Witch حضور داشته است. او به دلیل بازیگری توانمند و عملکرد برجسته‌ای که در این فیلم‌ها ارائه داده است، شهرتی گسترده بین مخاطبان و صنعت سینما پیدا کرده است.

تاریخ انتشار فیلم The Killer را با فیگار دنبال کنید…

آرلیس هاوارد

تاریخ انتشار فیلم The Killer
بیوگرافی بازیگران فیلم The Killer

آرلیس هاوارد یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 18 اکتبر 1954 برابر با 26 مهر 1333 متولد شد. فیلم Moneyball در سال 2011 که برد پیت (Brad Pitt) نیز یکی از بازیگران آن بود، از جمله فیلم‌های مشهوری است که آرلیس هاوارد در آن حضور داشته است.

سوفی شارلوت ولف دا سیلوا

تاریخ انتشار فیلم The Killer
فیلم جدید دیوید فینچر

سوفی شارلوت ولف دا سیلوا یک بازیگر آلمانی-برزیلی است که در تاریخ 29 آوریل 1989 (9 اردیبهشت 1368) در هامبورگ، آلمان، به دنیا آمده است. او دارای مادر آلمانی و پدر برزیلی است.

سوفی شارلوت در سال 2004 کار حرفه‌ای خود را در زمینه تلویزیون آغاز کرد و از آن زمان به بعد در چندین سریال تلویزیونی و فیلم حضور داشته است. او بیشتر در صنعت تلویزیون فعالیت می‌کند، اما در فیلم‌ها نیز نقش‌هایی داشته است. فیلم “The Killer” ششمین فیلمی است که سوفی شارلوت در طول دوران حرفه‌ای خود در آن حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *