نخستین تیزر رسمی از فصل چهارم و پایانی سریال کمدی و محبوب Barry

به تازگی تیزر رسمی از فصل چهارم و پایانی سریال کمدی Barry در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از کاربران را سوپرایز کرده است.

سریال بری یکی از آثار تلویزیونی محبوبی است که طی 3 فصلی که از آن منتشر شده تحسین مخاطبان و منتقدان را به همراه داشته است. از طرفی این عنوان در مراسم‌ جوایزهای مختلف همچون امی بسیار خوش درخشید و به‌نظر می‌رسید کار HBO با آن هنوز تمام نشده است.

بیشتر بخوانید:

جامع‌ترین فهرست بهترین فیلم های 2023 برای دانلود + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین سریال های 2023 که باید ببینید + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

تیزر رسمی از فصل چهارم و پایانی سریال کمدی Barry

با این حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم هنری وینکلر یکی از ستارگان این عنوان تلویزیونی محبوب طی مصاحبه‌ای با ورایتی در مراسم جوایز امی شب گذشته، ایده خود در رابطه با آینده سریال را به اشتراک گذاشته و گفته فصل چهارم ممکن است نقطه‌ای برای وداع با طرفداران باشد.

او همچنین می‌گوید سازندگان هیچ‌وقت قرار نیست سریال را طولانی کنند، زیرا با این کار به پتانسیل‌های ارزشمند سریال فشار وارد می‌شود. وینکلر اما در طول صحبت‌هایش برای ادامه یافتن سریال آن هم برای بیش از تنها یک فصل دیگر، ابراز امیدواری کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل چهارم سریال Barry را ببینید:

تریلر رسمی فصل چهارم سریال Barry

همچنین اگر می‌خواهید بدانید چه عناوینی در مراسم امی دیشب موفق به کسب جایزه شدند ما در مطلب «لیست کامل برندگان جوایز امی ۲۰۲۲» تمامی نامزدها و برندگان این مراسم را معرفی کرده‌ایم. همچنین شما می‌توانید ۳ فصل پخش شده از سریال Barry را از طریق سرویس استریم HBO Max تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *