جذاب‌ترین و خفن‌ترین پالتو و شلوار چرم هانده ارچل جلب توجه کرد! [+ عکس]

تصاویری از استایل چرمی و پالتو هانده ارچل ، بازیگر و مدل جذاب ترک با 30 میلیون دنبال کننده، به همراه کرم بورسین در اینستاگرام منتشر شد.

هانده ارچل خوشبختی را در چه می‌بیند؟ از نظر او:

نام افراد روی زندگی و شخصیت‌شان اثر گذار است. من عقیده دارم که لبخند راه حل کلیدی خوشبختی در زندگی است و هر دری را باز می‌‌کند؛ همچنین علامت اعتماد بنفس است‌. فرقی ندارد که چه اتفاقی می‌‌افتد؛ چیزی را پیدا کنید که باعث شود در هر لحظه لبخند به لبتان بیاورد.

تصاویری از این بازیگر که در سریال تو در خانه ام را بزن با کرم بورسین همبازی بود، بر روی مجله‌ای منتشر شد. استایل این بازیگر در جلد مجله جلب توجه کرد. پیشتر نیز استایل چرمی هانده ارچل در نیویورک بحث روز فضای مجازی شده بود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی هانده ارچل (Hande Erçel)

پالتو هانده ارچل

پالتو هانده ارچل
پالتو هانده ارچل

استایل شیک هانده ارچل

این بازیگر جوان ترکیه گاهی عقاید خرافه‌ای هم دارد. عقیده دارد:

اگر آرزویی را چند بار تکرار کنم، احتمال تحققش افزایش پیدا می‌کند.

رفتاری که خیلی از آن متنفر است، این است که بعضی از مردم در رستوران با خدمتکارها خیلی بد رفتار می‌‌کنند و او نمی‌‌تواند این شرایط را تحمل کند. نگاه های نافذ هانده ارچل مدل و بازیگر زیبا و جذاب ترک دل همه را برد! این بازیگر که تاکنون در سریال‌های “دختران آفتاب”، “مروارید سیاه”، “عشق حرف حالیش نمیشه” و “تو در خانه ام را بزن” بازی کرده است، محبوبیت جهانی دارد.

هانده بارها توسط مجله‌های مختلف به عنوان زیباترین زن ترکیه انتخاب شده است و جزء ده نفر اول فهرست‌های مختلف است. تبلیغات جواهرات آتاسای با حضور او در یکی از برج‌های نیویورک به نمایش درآمده است.

استایل چرمی هانده ارچل
استایل چرمی هانده ارچل

او در تابستان ۲۰۲۲ برای یادگیری بیشتر مهارت‌های بازیگری، در شهر نیویورک دوره های بازیگری را سپری کرد. از زمان شهرت مدتی با خواننده معروف ترکیه، مورات دالکیلیچ در رابطه بود. بعد از جدایی از وی و بازی در سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه ام را بزن”، عاشق پارتنرش کرم بورسین شد.

استایل شیک و سیاه هانده ارچل
استایل شیک هانده ارچل

شلوار چرم هانده ارچل

شلوار چرم هانده ارچل
شلوار چرم هانده ارچل

اخبار بیشتر:


One thought on “جذاب‌ترین و خفن‌ترین پالتو و شلوار چرم هانده ارچل جلب توجه کرد! [+ عکس]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *