بازدید هواداران از ست فیلمبرداری سریال قیام عثمان با بازی بوراک اوزچیویت

هواداران قیام عثمان از سراسر دنیا در ست فیلمبرداری حضور داشتند. از آن سر دنیا برای زیارت ست و عوامل سریال تاریخی قیام عثمان به ترکیه آمدند.

بینندگان از سرتاسر جهان در حال بازدید از ست سریال کورولوش عثمان هستند که در آن بوراک اوزچیویت نقش اصلی “عثمان بی” را ایفا می‌کند. این سریال هفته گذشته میزبان مخاطبانی از آنگولا و موزامبیک بود.

بیشتر بخوانید: آفیش بازیگران جدید در فصل 5 سریال ترکی قیام عثمان

هواداران قیام عثمان از سراسر دنیا در ست فیلمبرداری

مجموعه تلویزیونی «تاسیس عثمان» که در نزدیک به 100 کشور از مناطق جغرافیایی مختلف پخش شده است، با دوبله به زبان پرتغالی از شبکه ZAP TV که در آفریقا پخش می‌شود آغاز شد. فصل اول سریال، قلب‌های آنگولا و موزامبیک را تسخیر کرد و مسابقه‌ای ویژه در تلویزیون ZAP برای این سریال برگزار شد که با علاقه فراوان دنبال شد.

هواداران قیام عثمان از سراسر دنیا در ست فیلمبرداری

در نتیجه این مسابقه 33 نفر به ترکیه آورده شده و در لوکیشن فیلم در بوزداغ میزبانی شدند. بازدیدکنندگان از آنگولا و موزامبیک از مجموعه بازدید کردند، ساختارهای سنتی مجموعه تاریخی را دیدند و لباس‌های سریال تلویزیونی «تاسیس عثمان» را امتحان کردند. پخش سریال «تاسیس عثمان» با پخش فصل دوم از شبکه ZAP TV ادامه خواهد داشت.

درباره سریال

قیام عثمان روایتگر جنگ‌های داخلی و خارجی عثمان یکم (مشهور به عثمان غازی) و چگونگی تأسیس و پایه‌گذاری امپراتوری عثمانی است. سریال مبارزات او علیه بیزانس و ایلخانان مغول را به تصویر می‌کشد و اینکه چگونه او توانست استقلال حکومت خود را از سلجوقیان روم به دست آورده و یک کشور مستقل ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *