همنواز

تصاویر هانده ارچل در مراسم فرش قرمز جشنواره کن

پس از اینکه اعلام شد هانده ارچل در جشنواره کن 2024 حضور خواهد داشت، شب گذشته تصاویر او در مراسم فرش قرمز این مراسم منتشر شد.

حضور هانده ارچل در جشنواره فیلم کن با لباسی خاص، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و به سرعت در فضای مجازی، وایرال شد. برخی از کاربران او را به خاطر انتخاب این لباس مورد انتقاد قرار دادند، در حالی که عده‌ای دیگر از او حمایت کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصاویر هانده ارچل در جشنواره کن 2024

در مقابل انتقادات داخلی، «ارچل» از سوی رسانه‌های ایتالیایی مورد تحسین قرار گرفت. خبرگزاری اسکای تی‌جی24 ایتالیا با ستایش از انتخاب لباس او نوشت:

«هانده ارچل»، بازیگر ترک، با لباس قرمز بالمین که توسط «الیویه روستینگ» طراحی شده و دارای دامن چین‌دار و پاپیونی است، توجه‌ها را به خود جلب کرد. این لباس strapless با مجموعه‌ای از الماس و یاقوت کبود از High Jewellery Collection پوملاتو کامل شده بود.

این تمجید از سوی رسانه‌های ایتالیایی، نشان‌دهنده‌ی سلیقه‌ی خاص و ظرافت «هانده ارچل» در انتخاب لباس و حضور در رویدادهای بین‌المللی است. حمایت همکاران و دوستان «ارچل»، مانند «آفرین ساراچوغلو»، نیز به این موضوع دامن زد و نشان داد که او در میان اهالی سینما نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

هانده ارچل در جشنواره کن 2024

حضور هانده ارچل در جشنواره کن، فارغ از حاشیه‌ها، فرصتی برای معرفی سینمای ایران به مخاطبان جهانی بود و امیدواریم شاهد حضور پررنگ‌تر هنرمندان ایرانی در این رویدادهای مهم باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لباس «هانده ارچل» در این مراسم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *