لباس پلنگی هانده ارچل ترند شد

هانده ارچل ، بازیگر محبوب و مشهور ترکیه‌ای، بار دیگر با استایلی خاص و جذاب در یک مهمانی حاضر شد و توجه‌ها را به خود جلب کرد.

در جدیدترین تصویری که از این بازیگر 30 ساله منتشر شده، او را با پیراهنی ساتن و تک‌شانه می‌بینیم که پارچه‌ای پلنگی دارد. این پیراهن که به زیبایی بر تن وی نشسته، با کفش پاشنه‌دار مشکی و کت چرمی به همین رنگ ست شده و استایلی مدرن و جسورانه را برای این بازیگر محبوب رقم زده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لباس پلنگی هانده ترند شد

موهای بلند و حالت‌دار و آرایش ملایم و طبیعی او نیز به تکمیل این استایل جذاب کمک کرده‌اند. حضور «ارچل» در این مهمانی با استقبال فراوان طرفدارانش روبرو شده و بسیاری از آن‌ها در صفحات مجازی خود به تمجید از استایل او پرداخته‌اند.

«ارچل» یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بازیگران زن ترکیه‌ای است که با بازی در سریال‌هایی مانند دختران آفتاب، عشق از نو و ستاره قطبی به شهرت رسید. او به خاطر زیبایی و خوش‌تیپ بودن همواره مورد توجه رسانه‌ها و طرفدارانش قرار دارد.

هانده ارچل

هانده ارچل

استایل هانده ارچل در این مهمانی بار دیگر نشان داد که او در انتخاب لباس و تیپ ظاهری خود سلیقه‌ای خاص و منحصر به فرد دارد. این بازیگر خوش‌ذوق با جسارت و اعتماد به نفس، استایل‌های مختلفی را امتحان می‌کند و هر بار با ظاهری جدید و جذاب در مقابل هوادارانش ظاهر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استایل هانده در این مهمانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *