استوری برادر مهسا امینی جنجالی شد! [+فیلم و عکس]

استوری پر بغض برادر مهسا امینی اشک همه را درآورد. در ادامه با خبر استوری برادر مهسا امینی همراه ما بمانید.

برادر مهسا امینی در استوری اینستاگرامش نوشت:

همه زندگیتو ببری مسافرت، جنازشو برگردونی خونه.

استوری برادر مهسا امینی جنجالی شد! [+فیلم و عکس]

استوری داداش مهسا امینی, استوری دردناک برادر مهسا امینی
استوری داداش مهسا امینی, استوری دردناک برادر مهسا امینی

اشکان امینی، برادر مهسا امینی با انتشار یک استوری تلخ، از خواهر درگذشته‌اش یاد کرد. مهسا امینی دختر 22 ساله اهل کردستان در سفر به تهران، توسط گشت ارشاد بازداشت و به مقر نیروی انتظامی در خیابان وزرا منتقل می‌شود اما در مقر پلیس، از حال می‌رود و به بیمارستان کسری منتقل می‌شود و چهار روز بعد فوت می‌کند. این اتفاق باعث شد انتقادات از گشت ارشاد و عملکرد آن به شدت افزایش یابد. همچنین اعتراضات گسترده ای علیه گشت ارشاد به راه افتاد.

خانواده مهسا امینی:

از کسی نمی‌ترسیم؛ شکایت می‌کنیم

مهسا بیماری قلبی نداشت. علت حادثه مثل روز روشن است. وقتی با این ارعاب و وحشت دختر مردم را می‌گیرند و می‌چپانند در ماشین معلوم است چه می‌شود؟ این چه احقاق حقی است؟

ماموران به برادرش «کیارش» که در محل حاضر بوده گفتند که مهسا را برای یک ساعت کلاس توجیهی و آموزشی به پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا می‌برند. دو ساعت بعد، کیارش از پشت درهای بسته پلیس امنیت اخلاقی متوجه می‌شود که خواهرش به کما رفته و با ماشین آمبولانس از ساختمان وزرا خارج شده است.

پزشکان بیمارستان کسری، تشخیص سکته قلبی و مغزی داده‌اند. تا ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه، قلب مهسا همچنان می‌تپید اما مغزش دیگر هشیار نبود. پزشکان خانواده دکتر اهل سقز را جواب کرده‌اند. جو بیمارستان امنیتی است و خانواده امینی پشت در اتاق مراقبت‌های ویژه دست‌به دعا ننشسته‌اند.

بیشتر بخوانید:


One thought on “استوری برادر مهسا امینی جنجالی شد! [+فیلم و عکس]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *