فیلم تعرض مامور نیروی انتظامی ؛ پلیس: رفتارهای خارج از ضوابط مورد تایید نیست

واکنش مرکز اطلاع رسانی پلیس به فیلم تعرض به زن جوان: دشمن با تاکتیک‌های عملیات روانی قصد سیاه‌نمایی دارد. در ادامه با خبر تعرض مامور نیروی انتظامی با ما بمانید.

فارس به نقل از «یک مقام پلیس»:

«تعرض پلیس به یک زن»، ادعای مضحک است.

فیلم تعرض ماموران امنیتی

به دنبال انتشار ویدیویی از برخورد نامناسب یکی از ماموران یگان ویژه تهران بزرگ با زنی در خیابان در جریان تجمعات اخیر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد. درواقع مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط مأموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه‌ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.

تعرض مامور نیروی انتظامی

فارس نوشت:

همانطور که در فیلم مشخص است مأمور ما در آن صحنه تلاش می‌کند فرد اغتشاشگر را بازداشت کند و او را سوار موتور کند که به دلیل مناسب نبودن وسیله نقلیه، با دخالت فرمانده میدان از بازداشت این فرد صرف‌نظر می‌شود.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «کلیپ منتشر شده در شبکه‌های معاند پیرامون عملکرد ماموران پلیس در دستگیری خانمی است که از محرکان اغتشاشات در میدان آرژانتین بوده است.»

از طرفی رسانه خبر آنلاین با تیتر پلیس «دستور ویژه» داد / رسیدگی به فیلم «رفتار ماموران یگان ویژه هنگام دستگیری یک زن در میدان آرژانتین» نوشته:

این مرکز ضمن اعلام اینکه در فیلم منتشر شده معاندین با استفاده از تاکتیک‌های عملیات روانی و سیاه نمایی برای تشویش اذهان عمومی و برانگیختن احساسات شهروندان داشته‌اند، گفت: پلیس ضمن اقدام در خصوص تأمین امنیت شهروندان خود را مکلف به پاسخگویی می‌داند و رفتارهای خارج از ضوابط و مقررات را به هیچ وجه تأیید نمی‌کند و در صورت وقوع هرگونه تخلف برابر قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد.

این مرکز ضمن اعلام اینکه در فیلم منتشر شده معاندین که با استفاده از تاکتیک‌های عملیات روانی و سیاه‌نمایی قصد تشویش اذهان عمومی و برانگیختن احساسات شهروندان داشته‌اند، تأکید کرد:

پلیس ضمن اقدام در خصوص تأمین امنیت شهروندان خود را مکلف به پاسخگویی می‌داند و رفتارهای خارج از ضوابط و مقررات را به هیچ وجه تأیید نمی‌کند و در صورت وقوع هرگونه تخلف برابر قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *