همنواز

غیرقابل اعتمادترین شخصیت‌ها در سریال خاندان اژدها ؛ 8 فرد که نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد

با توجه به اینکه در سریال خاندان اژدها شاهد یکی از بزرگ‌ترین جنگ‌های تاریخ وستروس هستیم، شخصیت‌های کمی وجود دارند که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

پیش درآمد بازی تاج و تخت، سریال هاوس اف دراگون سرانجام برای فصل دوم بازگشته است. در خاندان اژدها فصل 2 ، شاهد رویارویی سبزها و سیاه‌ها هستیم که خود را برای یک جنگ داخلی تمام عیار آماده می‌کنند.

پس از یک سری وقایع خشونت‌آمیز و ناراحت‌کننده که هر دو طرف ماجرا را داغدار کرد، نبرد رقص اژدهایان رسما آغاز شده است و در این فصل، سرنوشت وستروس برای همیشه تغییر خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) با زیرنویس فارسی


شبیه به سریال قبلی، خاندان اژدها نیز از گروه بازیگران گسترده‌ای برخوردار است که برخی از آن‌ها، ستون‌های صداقت و وفاداری نیستند.

غیرقابل اعتمادترین شخصیت‌ها در سریال خاندان اژدها

در ادامه لیست غیرقابل اعتمادترین شخصیت های سریال خاندان اژدها را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه نوشته شده است.

توجه: این مقاله حاوی اسپویل از داستان کلی سریال خاندان اژدها در فصل‌های آینده است.

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

شخصیت های خاندان اژدها از لردهای حیله‌گر وجود دارند تا پادشاهان مغرور که حاضر هستند که به هر کسی از پشت خنجر بزنند تا اعضای بیش از حد احساسی کینگزگارد (نگهبانان پادشاه)، ضربه بخورند.

میساریا

سریال خاندان اژدها

«میساریا» که در شهر وستروس با نام کرم سفید شناخته می‌شود، صاحب روسپی خانه‌ای است که زمانی روابط عاشقانه با شاهزاده دیمون تارگرین برقرار کرده بود. در فصل ابتدایی سریال، «دیمون» قصد داشت با او ازدواج کند، اما پس از اینکه اوضاع در رابطه آن‌ها به هم خورد، «میساریا» به دنبال استقلال خودش رفت و به یکی از افراد با ارتباطات قوی در کینگز لندینگ تبدیل شد.

او استاد زمزمه‌ها و رازهای شهر وستروس است و امکان دارد با آغاز نبرد رقص اژدهایان، به طور ویژه اهمیت پیدا کند، اما او وفاداری واقعی ندارد و بنابراین نمی‌توان به او اعتماد کرد. تنها کسی که واقعاً می‌تواند به او اهمیت بدهد، خودش است و این او را برای هم سبزها و هم سیاه‌ها خطرناک می‌کند.

جیسون لنیستر

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

«جیسون لنیستر»، رئیس خاندان لنیستر در دوران رقص اژدهایان است. در طول این درگیری‌ها، او به عنوان وزیر دارایی، در خدمت پادشاه «ایگان دوم» خدمت می‌کند، اما با وجود تلاش‌هایش برای خوشنود کردن پادشاه، «جیسون» هرگز نمی‌تواند رضایت کامل او را داشته باشد.

«لرد لنیستر» در نگاه اول ممکن است خطرناک به نظر نرسد، به ویژه وقتی که او را در حال چاپلوسی کردن برای هر لرد یا بانویی که می‌تواند چیزی ارزشمند به او بدهد، می‌بینید، اما حس بی‌شرمانه تبلیغ خود او به این معناست که هرگز نمی‌تواند به کسی واقعاً وفادار تبدیل شود. طبیعت ظاهراً بی‌خطر او ممکن است بسیاری را به اعتماد به او وادارد، اما در نهایت پشیمان خواهند شد.

ایموند تارگرین

سریال خاندان اژدها

شاهزاده ایموند تارگرین ، پسر «ویسریس» و «آلیسنت» است و همچنین دومین نفر در صف جانشینی تخت آهنین پس از برادرش اگان تارگرین به‌شمار می‌رود. در یک درگیری دوران کودکی با خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌هایش، چشم چپ «ایموند» توسط «لوسریس ولاریون» کور شد و او را مجبور کرد تا برای همیشه از چشم‌پوش استفاده کند. از آن روز به بعد، «ایموند» برای انتقام از دست دادن چشمش از ولاریون‌ها سوگند خورد.

او در طول نبرد رقص اژدهایان ثابت می‌کند که یک ذهن استراتژیک مهم دارد؛ اما دید او تحت‌الشعاع نفرت‌اش نسبت به ولاریون‌ها قرار گرفته است. در ابتدای این درگیری، «ایموند» به طور احمقانه‌ای سعی می‌کند «لوسریس» را با اژدهای بزرگ‌ترش مسخره کند؛ اما زمانی که «ویگار»، اژدهای «لوسریس» را تکه تکه می‌کند، او به طور تصادفی کشته می‌شود.

«ایموند» نه تنها تهدیدی وحشتناک برای دشمنانش است، بلکه قضاوت ضعیف و عطش انتقامی که دارد، او را به یکی از غیرقابل اعتمادترین شخصیت های خاندان اژدها نیز تبدیل می‌کند.

اگان تارگرین

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

اگان تارگرین ، اولین پسری است که از ملکه «آلیسنت هایتاور»، برای پدرش، شاه «ویسریس» به دنیا آمد. تولد او، به طور طبیعی در پادشاهی نفاق ایجاد کرد؛ زیرا بسیاری از مردم عادی معتقد بودند که او نسبت به خواهر ناتنی‌اش، «رینیرا» که «ویسریس» او را به عنوان وارث خود نامیده بود، حق بهتری برای تاج و تخت دارد.

هنگامی که «ویسریس» درگذشت، خانواده «ایگان» او را به عنوان پادشاه جدید بر تخت نشاندند و اینگونه بود که جنگ داخلی آغاز شد. اگرچه «ایگان» به اندازه «ایریس دوم» خونریز یا به اندازه «جافری باراثیون» نالایق نیست؛ اما یک رهبر بسیار ضعیف به‌شمار می‌رود.

او در تصمیمات خود دمدمی مزاج است و پایبندی واحدی نسبت به یک ندارد و این او را به رهبری دشوار برای پیروی، به ویژه در زمان جنگ تبدیل می‌کند. هیچکس واقعاً نمی‌داند که «ایگان» در مرحله بعد چه کاری انجام خواهد داد و همین امر باعث می‌شود که اعتماد به او دشوار باشد.

کریستون کول

سریال خاندان اژدها

«سِر کریستون کول» در ابتدا به نظر می‌رسید که یکی از مردان شرافتمند در سریال هاوس اف دراگون باشد، اما همه این‌ها بعد از اینکه با شاهدخت «رینیرا تارگرین» هم‌خواب شد، تغییر کرد. از آن زمان به بعد، به ویژه پس از اینکه او از فرار کردن با او امتناع کرد، «کریستون کول» کینه‌ای عمیق نسبت به «رینیرا» پیدا کرد که او را به انجام برخی اقدامات واقعاً وحشتناک در آغاز رقص اژدهایان سوق داد.

«کریستون» هنوز از توهینی که سال‌ها پیش اتفاق افتاده بود خشمگین است. او پس از آن اتفاق، کاملاً علیه «رینیرا» شد و به سبزها در تصاحب تاج و تخت پس از مرگ «ویسریس» کمک کرد. او چندین بار اجازه داد که خشمش بر او غلبه کند و در اثر خشم، «جافری» و لرد «لیمان بیسبری» را کشت. «کریستون» در فصل دوم خاندان اژدها با ملکه هم‌خواب شد و نشان داد که نه تنها بی‌افتخار است، بلکه هیچ‌گونه حس خوبی نیز ندارد.

اوتو هایتاور

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

پسر دوم لرد «دواین های‌تاور»، «اوتو» توانست در هفت پادشاهی به مقام شوالیه برسد و در نهایت به عنوان دست شاه خدمت کند. او به عنوان دست شاه، به سه پادشاه تارگرین از جمله جهیریس، پادشاه کهنسال، «ویسریس آرام» و «اگان دوم» خدمت کرد. حتی مهم‌تر از آن، «اوتو» همه‌چیز را طوری ترتیب داد که نوه‌اش پس از مرگ «ویسریس» بر تخت آهنین بنشیند که این کار منجر به شروع درگیری معروف رقص اژدهایان بود.

«اوتو های‌تاور» ممکن است در ظاهر یک دست دانا و فداکار باشد، اما قطعاً این‌طور نیست. او همیشه در حال دسیسه‌چینی برای کسب قدرت برای خود و خانواده‌اش به هر قیمتی است.

اگرچه منافع «ویسریس» ممکن است برای سال‌ها با منافع «اوتو» همخوانی داشته باشد، اما او هرگز واقعاً به شاه یا هر تارگرینی اهمیت نمی‌داد. او تنها به پیشرفت نام های‌تاور، به‌ویژه تبار خود که با خون تارگرین آمیخته است، اهمیت می‌دهد و از همین حیث، می‌توان او را به عنوان یکی از زیرک‌ترین شخصیت های خاندان اژدها نام برد.

دیمون تارگرین

سریال خاندان اژدها

دیمون تارگرین ، برادر فقید شاه «ویسریس» و همسر «رینیرا»، وارث برحق تخت آهنین است. او جنگجویی سرسخت با کینه‌ای عمیق محسوب می‌شود که همیشه سعی دارد تا همه کارها را خودش انجام دهد. اکنون، با آغاز رقص اژدهایان، او بیش از هر زمان دیگری آماده است تا برای اثبات خود، یک بار دیگر به جنگ بپیوندد.

اگرچه به نظر می‌رسد او وفاداری شدیدی نسبت به رینیرا تارگرین داشته باشد، اما نمی‌توان به او برای انجام کار درست اعتماد کرد. پس از مرگ «لوسریس»، او دستور ترور «ایموند» را صادر کرد که به طرز غم‌انگیزی منجر به مرگ شاهزاده «جیهیریس» شد. خشم «دیمون» او را به تصمیم‌گیری‌هایی سوق می‌دهد که ادعای «رینیرا» را برای تاج و تخت تضعیف می‌کند.

لاریس استرانگ

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

«لرد لاریس استرانگ»، پسر «لیونل استرانگ» فقید، پس از مرگ پدر و برادر بزرگترش که در آتشی که خود او ترتیب داده بود کشته شدند، کنترل خاندان استرانگ را به دست گرفت. او اکنون به عنوان استاد نجواهای ملکه «آلیسنت» خدمت می‌کند و هر آنچه را که باید درباره درگیری‌های آینده و حتی خدمتکاران حاضر در اتاق‌هایش بداند به او اطلاع می‌دهد.

با اینکه در ابتدا به نظر می‌رسید «لاریس استرانگ» نقشی واقعی در رقص اژدهایان ندارد، اما او آتش درگیری‌ها را شعله‌ور کرد تا زمانی که تبدیل به یک جنگ تمام‌عیار شد. انگیزه‌های او همچنان نامشخص است و همین موضوع او را به مراتب خطرناک‌تر می‌کند.

«لاریس» بیشتر از هر کس دیگری، همان احساساتی را برمی‌انگیزد که لیتل‌فینگر در بازی تاج و تخت برمی‌انگیخت و این باید بلافاصله برای هواداران این فرنچایز هشداردهنده باشد. هیچکس کمتر از یک پسر دوم که به دنبال قدرت پیش می‌رود، قابل اعتماد نیست و «لاریس» نمونه‌ای عالی از چنین مردی به‌شمار می‌رود.

سوالات متداول

اگان تارگرین کیست؟

اگان تارگرین ، اولین پسری است که از ملکه «آلیسنت هایتاور»، برای پدرش، شاه «ویسریس» به دنیا آمد.

دیمون تارگرین کیست؟

دیمون تارگرین ، برادر فقید شاه «ویسریس» و همسر «رینیرا»، وارث برحق تخت آهنین است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب غیرقابل اعتمادترین شخصیت‌ها در سریال خاندان اژدها چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *