بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها ؛ سریال های اقتباسی که از بازی ها بهتر هستند

اگر از طرفداران دنیای گیم هستید، با شناخت بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها می‌توانید ژانر مورد علاقه خود را در سینما و تلویزیون دنبال کنید.

بازی‌های ویدیویی اکثر مواقع به جای سریال، به فیلم تبدیل می‌شوند. به نظر می‌رسد یک قانون کلی وجود دارد که اکثر اقتباس‌های بازی ویدیویی به فیلم، چه از نظر منتقدان و چه طرفداران، امتیاز خوبی نمی‌گیرند. البته چند مورد استثنا هم وجود دارد، اما در بیشتر موارد، این اقتباس‌ها به نظر می‌رسد صرفا برای کسب درآمد ساخته شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


گاهی اوقات بازی‌های ویدیویی برای تبدیل شدن به سریال‌های تلویزیونی انتخاب می‌شوند. تا به حال، تقریبا همه سریال‌هایی که ساخته شده‌اند (به جز اقتباس نتفلیکس از رزیدنت اویل)، حداقل در سطح متوسط قرار داشته‌اند و برخی از آن‌ها حتی فوق‌العاده بوده‌اند.

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها

در ادامه لیست بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها
بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها

حتی اگر در زندگی‌تان هیچوقت به دسته بازی دست نزده‌اید، برخی از این سریال‌ها گزینه‌های عالی برای تماشای پشت سر هم هستند و راهی فوق‌العاده برای گسترش دیدگاه و تفریح شما به شمار می‌روند. اگر اهل دنیای گیم باشید، باید گفت که لیست بهترین سریال های بر اساس بازی که در ادامه معرفی کرده‌ایم، بهترین سرگرمی‌ها برای شما هستند.

سونیک ایکس (Sonic X)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها

  • بازیگران: جیسون گریفیث، امی پالانت، دن گرین، لیزا اورتیز
  • سال انتشار: 2003
  • امتیاز (IMDB): 6.3
  • ژانر: ماجراجویی، علمی‌تخیلی

سونیک ایکس یکی از بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها است که با آهنگ تم نمادین «Gotta Go Fast» شناخته می‌شود و برای بسیاری از کودکان دهه 2000 ملودی‌ای فراموش‌نشدنی دارد.

این انیمه اقتباسی از بازی ویدیویی محبوب سونیک خارپشت است که بعدها به مجموعه فیلم‌های سینمایی پرفروشی تبدیل شد. با اینکه سونیک ایکس انیمه محسوب می‌شود، اما همیشه حس یک اثر کلاسیک را القا نمی‌کند و همین باعث جذابیت آن برای مخاطبان غربی و شرقی به طور مساوی شده است.

برخلاف فیلم‌ها که فقط چند شخصیت خاص را نشان می‌دهند، در این مجموعه کارتونی مخصوص کودکان می‌توان با تمام شخصیت‌های دوست‌داشتنی دنیای سونیک آشنا شد.

نکته‌ی جالب این است که با اینکه این انیمه برای کودکان ساخته شده، تماشای آن برای بزرگسالان هم لذت‌بخش است، به خصوص اگر به دنبال حس نوستالژی باشید. در حالی که این قطعا اولین انیمه‌ی سونیک نیست، اما مسلماً به عنوان یکی از بهترین سریال های اقتباسی این فرانچایز به شمار می‌رود.

دیتنشن (Detention)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها
بهترین سریال های اقتباسی
  • بازیگران: لینگ وی لی، نینگ هان، گوانگ ژی هوان، یائو چون یائو
  • سال انتشار: 2020
  • امتیاز (IMDB): 6.4
  • ژانر: ترسناک

همانند بازی رزیدنت اویل، بازی Detention نیز پیش از سریال، یک اقتباس سینمایی داشت. در حالی که فیلم به طور قابل توجهی بهتر در نظر گرفته می‌شود، سریال هم با استقبال خوبی مواجه شد.

داستان در یک دبیرستان تایوانی اتفاق می‌افتد، جایی که گروهی از دانش‌آموزان بعد از ساعت مدرسه داخل ساختمان گیر می‌افتند. حالا تصور کنید این وضعیت با وجود ارواحی که در راهروها پرسه می‌زنند، چقدر وحشتناک‌تر می‌شود.

طبیعتا این سریال بیشتر روی ترسناک بودن تمرکز دارد تا اکشن و این موضوع برای این مجموعه، به خوبی جواب داده است و آن را به یکی از بهترین سریال های اقتباسی بازی تبدیل کرد..

«نتفلیکس» در سال 2020 سریال Detention را منتشر کرد، اما فصل دومی برای آن ساخته نشد. با وجود این، اگر طرفدار ژانر وحشت، به خصوص وحشت شرق آسیا هستید، دیدن این سریال و همتای سینمایی‌اش قطعا ارزشش را دارد.

آیا این جزو بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها به شمار می‌رود؟ نه، اما سرگرم‌کننده است و بیایید صادق باشیم، تعداد زیادی از بازی‌های ترسناک نیستند که به سریال‌های تلویزیونی تبدیل شوند و جزو محبوب ترین سریال های اقتباسی قرار بگیرند.

عقیده اژدها (Dragon’s Dogma)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها

  • بازیگران: یویچی ناکامورا، گرگ چون، نانا میزوکی، میوکی ساواشیرو
  • سال انتشار: 2020
  • امتیاز (IMDB): 6.3
  • ژانر: ماجراجویی، فانتزی

Dragon’s Dogma یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که در سال 2012 منتشر شد. داستان بازی در سرزمین فانتزی‌ای به نام گرانسیس (Gransys) رخ می‌دهد و شخصیت قابل بازی باید اژدهای خطرناکی را شکست دهد که گفته می‌شود باعث نابودی دنیا خواهد شد.

این بازی با به‌روزرسانی به Dark Arisen همچنان قابل توجه ماند و برای نسل جدید کنسول‌ها هم قابل اجرا شد. قدرت ماندگاری فرهنگی این بازی باعث شد در سال 2020 یک سریال انیمه اورجینال از «نتفلیکس» بر اساس آن ساخته شود و جزو بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها قرار بگیرد.

سریال داستان مردی را دنبال می‌کند که به زودی پدر می‌شود. او برای شکست دادن اژدهایی که قلب او را ربوده است، به راه می‌افتد؛ اما با هر زندگی که می‌گیرد، بخشی از انسانیت خود را از دست می‌دهد.

در حالی که این سریال بین طرفداران بازی بحث‌برانگیز بود، منتقدان آن را با استقبال گرم‌تری پذیرفتند. نقطه‌ی قوت اصلی سریال، صحنه‌های اکشن آن است که به صورت بصری غنی و راضی‌کننده به تصویر کشیده شده‌اند. نکته‌ی جالب این است که به نظر می‌رسد این سریال برای کسانی که با بازی آشنایی ندارند، جذابیت بیشتری داشته است.

هیلو (Halo)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها
بهترین سریال های اقتباسی بازی
  • بازیگران: پابلو شرایبر، شابانه ازمی، ناتاشا کولزاک، اولیوی گری
  • سال انتشار: 2022
  • امتیاز (IMDB): 7.3
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام، علمی‌تخیلی

از دیگر سریال های اقتباسی از بازی می‌توان به هیلو اشاره کرد. هیلو یک مجموعه بازی تیراندازی اول شخص است که به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر شده و انقلابی در این سبک از بازی‌ها به پا کرد.

داستان بازی در 500 سال آینده روایت می‌شود، جایی که انسان‌ها درگیر جنگی با یک نیروی بیگانه هستند که از نژادهای مختلفی تشکیل شده‌اند. در مرکز این داستان، «مستر چیف» (با بازی پابلو شرایبر) قرار دارد، یک ابرسرباز آزمایشی که به عنوان کلید بقای انسانیت شناخته می‌شود.

در حالی که بسیاری از طرفداران پروپاقرص مجموعه بازی، از سریال انتقاد کرده‌اند، اما نظر کلی این است که بهترین تعریف برای سریال، لحظات لذت‌بخش‌تر آن حتی با وجود تغییرات قابل توجهی که اعمال شده، اشاره‌های رضایت‌بخش به مجموعه بازی است.

گسترش سریال بر دنیای داستانی هیلو و تمرکز آن بر روایتی اصلاح‌شده از وقایعی که منجر به سقوط «ریچ» شد، این مجموعه را به یکی از بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها با داستانی گیرا تبدیل کرده است.

اگرچه در میان نقد و بررسی سریال های اقتباسی هیلو با انتقاداتی رو به رو شد، اما فصل دوم استقبال گرم‌تری داشت بسیاری آن را به عنوان یکی از بهترین سریال های بر اساس بازی حال حاضر می‌دانند.

خلافکاران لندن (Gangs of London)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها

  • بازیگران: جو کول، کولم مینی، لوسیان مسامتی، سوپه دیریسو
  • سال انتشار: 2020
  • امتیاز (IMDB): 8
  • ژانر: اکشن، جنایی، دلهره‌آور

نمایش‌های جنایی، به خصوص سریال های اقتباسی از بازی که درباره جنایت سازمان‌یافته هستند، در میان مخاطبان بسیار محبوب‌اند. سریال‌های موفقی مثل بریکینگ بد، سوپرانوز، یا پیکی بلایندرز همگی با نمایش در تلویزیون به آثار محبوبی تبدیل شدند. پس حتی بدون اقتباس از یک بازی ویدیویی هم، پیش‌بینی می‌شد که خلافکاران لندن اثری موفق باشد.

بازی این مجموعه به صورت انحصاری برای کنسول دستی پلی‌استیشن همراه (PSP) منتشر شد و سومین قسمت از یک فرنچایز بود. با وجود این انتخاب عجیب برای منبع اقتباس، سریال به خوبی عمل می‌کند و جزو بهترین سریال های اقتباسی بازی قرار می‌گیرد.

منتقدان بسیاری این سریال را با صحنه‌های اکشن خشن و فضای پر‌تنش‌اش که از ویژگی‌های بارز سریال‌های جنایی است، یک شاهکار می‌دانند. اگر به سریال‌های جنایی علاقه دارید، دیدن این مجموعه قطعا ارزشش را دارد.

در واقع، از آنجایی که خود بازی مخاطب خاص‌تری دارد، عجیب نیست که برخی از طرفداران سریال حتی اسم بازی اصلی را هم نشنیده باشند. سریال آنقدر سرگرم‌کننده است که حتی اگر طرفدار بازی نباشید، ارزش دیدن دارد.

کارمن سندیگو (Carmen Sandiego)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها
سریال های برگرفته از بازی های ویدیویی
  • بازیگران: جینا رودریگز، فین ولفهارد، مایکل هاولی، ابی تروت
  • سال انتشار: 2019
  • امتیاز (IMDB): 7.9
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، رازآلود

کارمن سندیگو در ابتدا به عنوان یک مجموعه بازی ویدیویی آموزشی شروع به کار کرد. شاید عجیب به نظر برسد که از میان همه بازی‌ها، یک بازی آموزشی به سریال «نتفلیکس» تبدیل شود؛ اما این مورد به خوبی جواب داد و در عرض دو سال، شاهد انتشار چهار فصل از این سریال با نقدهای فوق‌العاده بودیم.

این سریال تصمیم گرفت کمی به این داستان چاشنی اضافه کند و مجموعه‌ای اکشن و ماجراجویانه بسازد که در عین حال کمی از جنبه آموزشی بازی‌های اصلی را حفظ کند.

این سریال با صداپیشگی «جینا رودریگز» در نقش «کارمن ساندگو»، از بازیگران پرستاره‌ای بهره می‌برد. سایر بازیگران سریال شامل «فین ولفهارد» و «داون لوئیس» هستند.

این سریال ثابت کرد که یک ماجراجویی درخشان به یادماندگار فیلم‌های کلاسیک ایندیانا جونز است، با چاشنی‌ای از حقایق سرگرم‌کننده که به تماشاگران اجازه می‌دهد لذت ببرند و شاید در عین حال چیز جدیدی یاد بگیرند.

با اینکه کارمن سندیگو به عنوان یک برنامه‌ی کودکانه شناخته می‌شود، اما برای بزرگسالانی که بازی‌های آن را از دوران کودکی به یاد می‌آورند، همچنان لذت‌بخش است و در میان بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها قرار می‌گیرد.

فلز درهم‌تنیده (Twisted Metal)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها

  • بازیگران: آنتونی مکی، استفانی بئاتریز، جو سیانوا، ویل آرنت
  • سال انتشار: 2023
  • امتیاز (IMDB): 7.4
  • ژانر: اکشن، کمدی

Twisted Metal یکی از دیوانه‌وارترین مجموعه بازی‌هایی است که ساخته شد. داستان بازی روی گروهی از مسابقه‌دهندگان تخریب‌گر متمرکز است که ماشین‌هایشان را با انواع سلاح‌های پیشرفته مسلح می‌کنند.

با وجود شخصیت‌های به یاد ماندنی و حجم بالایی از اکشن پر‌سرعت، این بازی دیر یا زود قرار بود به یک نمایش یا فیلم تبدیل شود و تا الان، به خوبی از پس این کار برآمده است.

مدت‌هاست که طرفداران این مجموعه مشتاق قسمت جدیدی هستند، زیرا آخرین بازی در سال 2012 منتشر شد. خوشبختانه، به نظر می‌رسد سریال توانسته با ارائه‌ی همان طنز زننده و انفجارهای مسخره‌ای که طرفداران از این فرنچایز انتظار داشتند، آن‌ها را راضی کند.

اگر طرفدار فیلم‌های اکشن سطحی یا خودِ بازی عجیب و غریب Twisted Metal هستید، دیدن این سریال قطعا ضروری است؛ زیرا بدون شک می‌توان آن را جزو بهترین سریال های اقتباسی در تمام دوران قرار داد.

سایبرپانک: اج رانرز (Cyberpunk: Edgerunners)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها
نقد و بررسی سریال های اقتباسی
  • بازیگران: کن، آئوی یوکی، هیروکی توچی، میچیکو کایدن
  • سال انتشار: 2022
  • امتیاز (IMDB): 8.3
  • ژانر: اکشن

یکی دیگر از سریال های برگرفته از بازی های ویدیویی سایبرپانک: اج‌رانرز است. این اثر انیمه‌ای برگرفته از بازی علمی‌تخیلی فوق‌العاده محبوب کمپانی «سی‌دی پراجکت»، یعنی سایبرپانک 2077 است که در سال 2020 منتشر شد و تکامل درخشانی از دنیای این بازی به شمار می‌رود.

گرچه بازی در ابتدا با نقدهای منفی مواجه گردید، اما بعدها به عنوان اثری قابل احترام شناخته شد و انیمه آن به یک موفقیت فوری تبدیل گشت. این مینی‌سری مستقل، به لطف جلوه‌های بصری خیره‌کننده و صحنه‌های اکشن پرجنب‌و‌جوش، طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و به عنوان یکی از بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها شناخته شد.

داستان در نایت‌سیتی، کلان‌شهر دیستوپیایی‌ای روایت می‌شود که جرم و فساد در آن بیداد می‌کند. یک بچه‌خیابانی تصمیم می‌گیرد از مهارت‌های خود برای گذران زندگی به عنوان یک اج‌رانر استفاده کند.

اج‌رانرها، مزدوران غیرقانونی و مجهز به فناوری‌‌های پیشرفته، همچنین با نام سایبرپانک شناخته می‌شوند. سایبرپانک: اج‌رانرز با 10 قسمت 25 دقیقه‌ای مملو از اکشن، سبک و روایتی پرجنب‌و‌جوش، حمله‌ای همه‌جانبه به حواس تماشاگر است و تجربه‌ای عالی را برای طرفداران بازی و عاشقان انیمه‌های علمی تخیلی رقم می‌زند.

کسلوانیا (Castlevania)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها

  • بازیگران: ریچارد آرمیتاژ، جیمز کالیس، گراهام مک تاویش، آلخاندرا رینوسو
  • سال انتشار: 2017
  • امتیاز (IMDB): 8.3
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی، ترسناک

کسلوانیا یکی از سریال های اقتباسی از بازی است که توسط «نتفلیکس» به انتشار رسیده و بر اساس بازی اصلی فانتزی ژاپنی ساخته شد. در حالی که این سریال به طور واضح از انیمه الهام گرفته و ظاهری شبیه به آن دارد، از نظر فنی در تعریف این اصطلاح قرار نمی‌گیرد. این به این دلیل است که انیمه به طور معمول به مجموعه‌های انیمیشن ساخته شده در ژاپن اشاره دارد که کسلوانیا جزو آن‌ها نیست.

با وجود این، نقدهای سریال بسیار چشمگیر بود. بسیاری از منتقدان از جلوه‌های بصری و داستان جذاب آن تعریف و تمجید کردند و بهترین بخش اینجاست که این سریال اکشن سامورایی ژاپنیِ کلیشه‌ای که بسیاری از انیمه‌ها یا سریال‌های الهام‌گرفته از انیمه دارند را ندارد.

از همان ابتدای خلق بازی، این اثر تحت تأثیر ادبیات گوتیک اروپایی بوده است که باعث می‌شود برای طرفداران غیر انیمه هم جذاب باشد و بدون شک جزو بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها است.

آرکین (Arcane)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها
محبوب ترین سریال های اقتباسی
  • بازیگران: هایلی استاینفلد، الا پورنل، کوین الخاندرو، کیتی لیونگ
  • سال انتشار: 2021
  • امتیاز (IMDB): 9
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

آرکین در سال 2021 روی «نتفلیکس» منتشر شد و با استقبالی فوق‌العاده مثبت روبرو گشت. این سریال بر اساس لیگ آف لجندز، یک بازی استراتژیک آنلاین مبتنی بر مبارزه گروهی (MOBA) ساخته شده که به صورت انحصاری برای کامپیوترهای شخصی در دسترس است.

با وجود شهرت فوق‌العاده‌ی بازی، سریال توانست فراتر از تمام انتظارات عمل کند و هم از طرف بازیکنان قدیمی و حرفه‌ای لیگ آف لجندز و هم از تماشاگران جدید، مورد استقبال قرار بگیرد. حتی افرادی که تا به حال اسم این بازی را هم نشنیده بودند، از آن لذت بردند.

این انیمیشن حول محور وی (VI)، یکی از قهرمان‌های بازی ساخته شده و شخصیت‌های آشنای زیادی را به تصویر می‌کشد. حتی اگر هیچ ایده‌ای درباره‌ی لیگ آف لجندز یا ماهیت آن ندارید، باز هم آرکین یکی از بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها به حساب می‌آید.

آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها

  • بازیگران: پدرو پاسکال، بلا رمزی
  • سال انتشار: 2023
  • امتیاز (IMDB): 8.7
  • ژانر: پساآخرالمانی، درام، دلهره‌آور

لست آف آس، به‌عنوان افقی جدید در سریال های برگرفته از بازی های ویدیویی تحسین گسترده‌ی هر دو طرفِ هواداران و منتقدان را به‌عنوان بازآفرینی درخشان بازی ویدیویی برنده‌ی جوایز برای صفحه‌ی نمایش کوچک، دریافت کرده است.

این سریال با بازی «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی»، در دنیایی پساآخرالمانی روایت می‌شود که در آن، قارچ انگلیِ زامبی مانند، باعث نابودی بخش عظیمی از بشریت شده است. با وحشی‌تر شدن تدریجی مردم، یک سرباز دنیا‌دیده مأموریت می‌یابد تا از دختری جوان که در برابر ویروس مصونیت دارد و امیدی تازه ایجاد خواهد کرد، محافظت کند.

با توجه به این که «نیل دراکمن»، هم‌توسعه‌دهنده و کارگردان خلاقِ بازی ویدیویی 2013، به‌عنوان یکی از سازندگان سریال فعالیت داشته است، این مجموعه به خاطر وفاداری‌اش به اثر اصلی، به‌طور گسترده مورد تحسین قرار گرفت.

نتیجه‌ی کار، یک داستان زامبی مهیج و وحشتناک است که همچنین به‌عنوان نمایشی دراماتیک و طاقت‌فرسا با تمرکز بر موضوعات سنگینی مثل فقدان، خانواده، فداکاری و اخلاق عمل می‌کند. این سریال به‌طور کامل جوهره‌ی بازی ویدیویی را به تصویر کشیده و تنها پس از یک فصل، به یکی از بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها تبدیل شده است.

فال‌آوت (Fallout)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها
بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها
  • بازیگران: الا پورنل، هارون موتن، کایل مک لاکلان، مویس آریاس
  • سال انتشار: 2024
  • امتیاز (IMDB): 8.4
  • ژانر: اکشن، درام، آخرالزمانی، وسترن، علمی‌تخیلی

سریال Fallout که بر اساس بازی‌های فوق‌العاده محبوب به همین نام ساخته شده، جدیدترین مورد از داستان‌های موفق اخیر در زمینه‌ی اقتباس بازی‌های ویدیویی برای تلویزیون به شمار می‌رود. هر قسمت از مجموعه بازی‌های Fallout روی بازماندگان فاجعه‌ی هسته‌ای در نقاط مختلفِ یک آمریکای آینده‌نگرانه‌ی از مُد افتاده تمرکز دارد.

این سریال «آمازون پرایم»، «لوسی مَک‌لین» (با بازی الا پورنهل) را دنبال می‌کند. او ساکن یک پناهگاه زیرزمینی است که توانسته از 200 سال بارش هسته‌ای جان سالم به در ببرد. حالا او برای پیدا کردن پدرش، به لس‌آنجلسِ ویران‌شده‌ی ناشی از تشعشعات هسته‌ای سفر می‌کند.

سریال Fallout با جلب نظر طرفداران و منتقدان، موفق شده است ضمن ادای احترام به بازی‌هایی که بر اساس آن‌ها ساخته شده، روایت داستان را برای ده‌ها میلیون مخاطب جدید گسترش دهد.

شخصیت‌های اصلیِ مصمم و دنیای بی‌قانونِ سریال، به آن جذابیت و استواری خاصی بخشیده‌اند. در عین حال، طراحی‌های شیک و با‌ظرافت سریال باعث شده تا تماشای آن از نظر بصری هم لذت‌بخش باشد. با تکمیل شدن توسط روایتی درخشان، Fallout می‌تواند به یکی از محبوب ترین سریال های اقتباسی تبدیل شود.

پوکمون (Pokémon)

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها

  • بازیگران: بیل راجرز، یوجی اوئدا، کیزی راجرز، اریک استوارت
  • سال انتشار: 1997
  • امتیاز (IMDB): 7.5
  • ژانر: ماجراجویی، فانتزی، کمدی

از زمان عرضه بازی‌های اصلی در سال 1996، پوکمون امپراتوری عظیمی در حوزه‌ی سرگرمی ساخته است. از آن موقع تاکنون، شاهد یک بازی کارتی، چندین نسخه‌ی اصلی و فرعی دیگر و حتی چندین فیلم پوکمون بوده‌ایم.

داستان‌های این مجموعه که درباره‌ی دوستی و همزیستی است، قلب بسیاری را تسخیر کرد. این سریال انیمه ژاپنی نه تنها یکی از طولانی‌ترین مجموعه‌های انیمه‌ی تاریخ است، بلکه به طور کلی یکی از بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها به شمار می‌رود.

در حالی که این برنامه در درجه‌ی اول برای کودکان ساخته شده است، با ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌اش و قابل دسترس بودن برای همه، طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرد.

پوکمون همچنان یک برنامه‌ی باکیفیت باقی مانده که طرفداران پرشور از آن لذت می‌برند و بخش مرکزی دوران کودکی بسیاری از افراد بوده است. همین عوامل باعث می‌شود پوکمون یکی از بهترین سریال های بر اساس بازی به تلویزیون باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *