همنواز

بتلفیلد 1 و 5 دیگر روی ویندوز 7 و 8 پشتیبانی نمی‌شوند

شرکت EA اعلام کرد بازی‌های «Battlefield 5» ،«Battlefield 1» و «Star Wars Battlefront 2» دیگر روی ویندوز 7، 8 و 8.1 اجرا نخواهند شد. دلیل این تصمیم، پایان پشتیبانی مایکروسافت از نسخه‌های قدیمی ویندوز اعلام شده است.

شرکت الکترونیک آرتز (EA) اعلام کرد که برای تجربه نسخه‌های قدیمی مجموعه بازی‌های بتلفیلد 1 و 5، نیاز به ویندوز 10 یا بالاتر خواهید داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پایان پشتیبانی بتلفیلد 1 و 5 روی ویندوز 7 و 8

«مایکروسافت» در ژانویه 2020، پشتیبانی امنیتی و فنی از ویندوز 7 و در ژانویه 2023 پشتیبانی از ویندوز 8.1 را به پایان رساند. الکترونیک آرتز هم بر همین اساس اعلام کرده که بازی بتلفیلد روی ویندوز 7 و 8.1 اجرا نمی‌شوند؛ اما هنوز روی ویندوزهای فعلی مانند ویندوز 10 و 11 قابل اجرا هستند. همچنین، در اوایل ماه اکتبر، استودیوی «DICE»، تریلری جدید از فصل ششم بازی «Battlefield 2024» منتشر کرد که اطلاعات جدیدی را برای بازیکنان در اختیار قرار داد.

بتلفیلد
بازی بتلفیلد

«Battlefield»، یک مجموعه بازی شوتر اول شخص است که توسط استودیو «DICE» توسعه داده شده و شرکت «الکترونیک آرتز» (EA) آن را منتشر می‌کند. این سری بازی‌ها، برای تجربه نبرد‌های جنگی و چندنفره در محیط‌های وسیع و با گرافیک بالا شناخته شده‌اند.

تاکنون عناوین مختلفی مانند «Battlefield 1942»، «Battlefield 2»، «Battlefield 3»، «Battlefield 4« و «Battlefield V»  برای این بازی‌های انتخاب شده که در حالت‌های چند نفره آنلاین و تک‌نفره قابل تجربه هستند. در این سری از بازی‌ها بازیکنان می‌توانند برای شرکت‌ در جنگ‌های بزرگ نقش یک سرباز را بازی کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Gameishard

نظر شما درباره‌ی عدم اجرای سری بازی‌های بتلفیلد در ویندوز 7 و 8 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *