تریلر فصل اول Modern Warfare 3 منتشر شد ؛ کراس اوور MW3 با فرانچایز Dune

شرکت اکتیویژن اخیراً تریلر فصل اول Modern Warfare 3 را منتشر کرد. فصل اول این بازی در تاریخ 6 دسامبر 2023 (15 آذر 1402) عرضه خواهد شد.

این فصل شامل بخشی به نام «بتل پَس» خواهد بود که شامل قطعات قابل ارتقا از جمله شعله‌افکن و نقشه‌های جدید است. تریلر فصل اول بازی Modern Warfare 3 محتویات آینده بازی را به نمایش می‌گذارد. فصل اول شامل سه نقشه اصلی با قابلیت بازی 6 نفر در برابر 6 نفر به نام‌های Meat، Greece و Rio و یک نقشه با قابلیت بازی 2 نفر در برابر 2 نفر برای حالت Gunfight است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فصل اول Modern Warfare 3 منتشر شد

بازیکنان باید منتظر بازگشت نقشه‌هایی مانند Alley، Blacksite، Exhibit و Shipment از بازی Call of Duty: MW2 باشند. همچنین، حالت جدیدی به نام «All or Nothing» نیز اضافه خواهد شد که در این حالت، بازیکنان بدون مهمات به میدان نبرد می‌روند و با کشتن دشمنان، مهمات برای سلاح‌های خود دریافت می‌کنند. همچنین گفته می‌شود که در فصل اول بازی Modern Warfare 3، باندل فیلم Dune 2 در دسترس شما خواهد بود که شامل پوسته دو شخصیت Feyd Rautha Harkonnen و Paul Atreides می‌شود.

در اواسط فصل اول، حالت جدیدی به نام “Vortex” به بازی اضافه خواهد شد که به صورت موقت قابل تجربه خواهد بود. این حالت، سلاح Ray Gun را از بخش زامبی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که با یک شلیک، آسیب زیادی به دشمنان وارد می‌کند. همچنین، رویداد «Santa’s Slayground» و حالت‌های «Infected»، »Headquarters« و «Team Gunfight» به همراه حالت «Ranked Play» نیز در این فصل اضافه خواهند شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل دسترسی است. فصل اول این بازی در تاریخ 6 دسامبر 2023 (15 آذر 1402) عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل اول Modern Warfare 3 چیست؟ آیا از طرفداران سری Call of Duty هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *