بازی Ghost of Tsushima در استیم رکورد زد

بازی Ghost of Tsushima رکوردها را در استیم تسخیر می‌کند. این بازی توانست 75 هزار بازیکن همزمان و جایگاه دوم در میان عناوین پلی استیشن را به دست آورد.

بازی گوست اف سوشیما شاهکار حماسی Sucker Punch Productions، به فتح رکوردهای جدید در پلتفرم استیم ادامه می‌دهد. این بازی از زمان عرضه خود به روی این پلتفرم در روز پنجشنبه 19 آگوست 2024 (28 مرداد 1403)، تاکنون به رکورد 75 هزار بازیکن همزمان دست یافته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Ghost of Tsushima در استیم رکورد زد

این آمار چشمگیر، Ghost of Tsushima را به دومین عرضه بزرگ پلی استیشن در استیم تبدیل می‌کند و از God of War با 73 هزار و 529 بازیکن همزمان پیشی می‌گیرد. تنها بازی‌های دیگری که از این تعداد عبور کرده‌اند، Helldivers 2 (با 458 هزار و 709 بازیکن همزمان) و Marvel’s Spider-Man Remastered (با 66 هزار و 436 بازیکن همزمان) هستند که به ترتیب توسط Arrowhead Game Studio و Insomniac Games توسعه یافته‌اند.

بازی Ghost of Tsushima

موفقیت Ghost of Tsushima در استیم، نشان‌دهنده‌ی محبوبیت و جذابیت این بازی در میان طیف گسترده‌ای از گیمرها است. این بازی نه تنها از عناوین انحصاری پلی استیشن مانند Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West Complete Edition و The Last of Us Part I پیشی گرفته، بلکه در حال حاضر در میان 10 بازی برتر پلی استیشن از نظر تعداد بازیکن همزمان در استیم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Ghost of Tsushima چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *