تریلر بازی Black Myth: Wukong منتشر شد

تریلر بازی Black Myth: Wukong ، حماسه‌ی اکشن و فانتزی محبوب چینی، از طریق وبسایت رسمی بازی منتشر شد و طرفداران را به وجد آورد.

تریلر Black Myth: Wukong نگاهی اجمالی به برخی از دشمنان و محیط‌های این بازی را ارائه می‌دهد. در این ویدئو، شاهد نبردهای حماسی و نفس‌گیر «وو کونگ»، شخصیت اصلی بازی، با موجودات افسانه‌ای و هیولاهای غول‌پیکر هستیم. گرافیک خیره‌کننده و جزئیات محیط‌های بازی، بار دیگر عظمت و شکوه دنیای Black Myth: Wukong را به رخ می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Black Myth: Wukong منتشر شد

شایعاتی پیرامون قیمت و تاریخ پیش‌خرید این بازی منتشر شده که داغ هیجان را در دل طرفداران شعله‌ورتر می‌کند. طبق این شایعات، Black Myth: Wukong با قیمت 40 دلار در چین عرضه خواهد شد.

هنوز قیمت بازی در سایر مناطق به طور رسمی اعلام نشده است؛ اما خبر هیجان‌انگیزتر این است که گفته می‌شود با انتشار تریلری در مراسم Summer Game Fest 2024، پیش‌خرید Black Myth: Wukong در تمامی فروشگاه‌های دیجیتال باز خواهد شد.

این مراسم در تاریخ 23 ژوئن 2024 (2 تیر 1403) برگزار خواهد شد و بی‌صبرانه منتظر انتشار تریلر و جزئیات بیشتر در مورد پیش‌خرید این بازی مورد انتظار هستیم. Black Myth: Wukong در تاریخ 20 آگوست 2024 (30 مرداد 1403) برای پلی استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Black Myth: Wukong چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *