همنواز

تریلر Elden Ring Shadow of the Erdtree منتشر شد

«بندای نامکو» با انتشار تریلر Elden Ring Shadow of the Erdtree عطش طرفداران را برای این DLC بیشتر کرد. این تریلر مملو از صحنه‌های حماسی و مرموز بازی است.

تریلر جدید بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree منتشر شد که سرشار از صحنه‌های حماسی و مرموز است. در تریلر شاهد شخصیت‌هایی جدید و مکان‌هایی ناشناخته هستیم و اشاراتی نیز به خط داستانی این بسته الحاقی می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر Elden Ring Shadow of the Erdtree منتشر شد

اگر از طرفداران بازی الدن رینگ هستید، تریلر جدید سایه اِردتری را به هیچ وجه از دست ندهید. این تریلر بدون شک شما را برای تجربه این بسته الحاقی هیجان‌انگیز و مرموز مشتاق‌تر خواهد کرد.

منتظران DLC الدن رینگ با نام سایه اِردتری، سرانجام می‌توانند نگاهی اجمالی به داستان این بسته الحاقی جذاب داشته باشند. «بندای نامکو»، ناشر بازی، در توضیح این تریلر می‌گوید:

حالا زمان آن فرا رسیده که رازهای این سرزمین پنهان را کشف کنید. Elden Ring Shadow of the Erdtree در 21 ژوئن 2024 منتشر خواهد شد.

Elden Ring Shadow of the Erdtree بازیکنان را به قلمرو سرزمین‌های سایه می‌برد، سرزمینی غیبی که رازهای بسیاری را در خود جای داده است. «میقولان»، شخصیت جدیدی که در تریلر معرفی شده، به نظر می‌رسد نقشی کلیدی در داستان این DLC ایفا می‌کند. بازیکنان در این بسته الحاقی با چالش‌های جدیدی روبرو خواهند شد و باید با دشمنان تازه‌ای نیز به نبرد بپردازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر Elden Ring Shadow of the Erdtree چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *