تریلر بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شد

نسخه‌ لو رفته طرح اصلی تنها چند ساعت پس از نمایش تریلر بازی Call of Duty: Black Ops 6 ، توسط کاربر billbil_kun در توییتر فاش شد.

«چارلی اینتل»، وب‌سایتی به نام The Truth Lies (حقیقت دروغ است) را کشف کرد که به نظر می‌رسد به شایعات بازی Black Ops 6 اشاره دارد. یک ویدیو در این وبسایت افرادی را نشان می‌دهد که از کوه راش مور بالا می‌روند تا روسری‌هایی با شعار حقیقت دروغ است را روی سر مجسمه‌های روسای جمهور آمریکا بیندازند. روسری چهارم به نظر لوگوی بلک آپس است که قبلا در اعلامیه مایکروسافت برای رویداد مرموزی در ماه ژوئن دیده شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های Call of Duty بر اساس خط زمانی


تیزر بازی Call of Duty: Black Ops 6

طبق شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می‌رسد که «صدام حسین»، دیکتاتور سابق عراق، به عنوان آنتاگونیست اصلی در بازی Call of Duty: Black Ops 6 حضور خواهد داشت. این شایعات پس از انتشار ویدیویی از کنفرانس ایکس‌باکس قوت گرفت که در آن تصاویری از کاخ صدام حسین به نمایش گذاشته می‌شد.

این تریلر کنفرانس در تاریخ 20 خرداد ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار و انتظار می‌رود که در آن از بازی‌های جدید ایکس‌باکس رونمایی شد.


سری بازی‌های Black Ops، به خاطر رازهای فراوان و پرداختن به تئوری‌های توطئه شناخته شده‌اند؛ بنابراین اگر واقعاً این ویدیو، تیزر Black Ops 6 باشد، این پیام با ماهیت این فرنچایز همخوانی دارد. اکتیویژن به خاطر معرفی‌های پر جزئیات و چند مرحله‌ای بازی‌های جدید Call of Duty شناخته شده است و به نظر می رسد این اولین قدم در روند معرفی بازی Call of Duty امسال باشد.

یک تیزر دوم نیز به صورت آنلاین منتشر شده است که نشان می‌دهد به زودی متوجه خواهیم شد که چهار کانال باقی مانده چه چیزی را برای ما به ارمغان خواهند آورد. ویدیوی جدید حدود 20 ثانیه کوتاه‌تر از ویدیوی اول است و به نظر می‌رسد گروه موچود در آن، همان گروه قبلی هستند. علاوه بر این، کسانی که از وبسایت بازدید می کنند، می توانند موسیقی‌ای با حال و هوای ترسناک را در زمان خاموش بودن تلویزیون دیجیتال بشنوند.

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در جریان نمایشگاه ایکس‌باکس خود در ماه ژوئن، قصد دارد عرضه‌ی مستقیم بازی Black Ops 6 را روی سرویس گیم‌پس اعلام کند. مایکروسافت تاکنون از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده است، اما این گزارش‌ها با اظهارات اخیر «سارا باند»، رئیس بخش ایکس‌باکس همخوانی دارد که گفته بود تمامی بازی‌های مایکروسافت، از جمله عناوین ساخته‌شده توسط اکتیویژن که به‌تازگی خریداری شده‌اند، مستقیماً روی گیم‌پس عرضه خواهند شد.

ظاهرا اکتیویژن می‌خواهد بازی Call of Duty امسال را که انتظار می‌رود با نام Black Ops 6 شناخته شود، در اواخر اکتبر 2024 (مهر/آبان) عرضه کند. این پس از آن است که تیزرهایی با مضمون این بازی در بخش بتل رویال وارزون کشف شد و استودیوی تری‌آرک، سازنده‌ی بازی، آن‌ها را تأیید کرد. همچنین شایعاتی وجود دارد که مایکروسافت پیش از عرضه‌ی Black Ops 6، کل آرشیو بازی‌های Call of Duty را روی سرویس گیم‌پس در دسترس قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر بازی Call of Duty: Black Ops 6 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *