همنواز

احتمالاً بازی Call of Duty Black Ops 6 در زمان جنگ خلیج فارس رخ بدهد

از نام و کاور بازی Call of Duty Black Ops 6 به طور رسمی رونمایی شد و اطلاعاتی در مورد داستان این نسخه نیز در دامنه جدید آن پنهان شده است.

در پس‌زمینه دامنه بازی جدید کالاف ، کلمه «خلیج» به شکل واضحی قابل مشاهده است. این موضوع به همراه شایعات و گزارش‌های پیشین، نشان می‌دهد که داستان بازی Black Ops 6 جدید در جنگ خلیج فارس روایت می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رونمایی از نام و کاور بازی Call of Duty Black Ops 6

جنگ خلیج فارس که به جنگ خلیج نیز معروف است، در سال 1990 به وقوع پیوست و در آن، ایالات متحده به همراه ائتلافی از 35 کشور، به عراق بعثی که کویت را اشغال کرده بود، حمله کردند. این جنگ با پیروزی ائتلاف به پایان رسید.

با توجه به این که داستان بازی جدید کال آف دیوتی حدود 10 سال پس از وقایع Cold War روایت می‌شود، به نظر می‌رسد که شخصیت‌های «میسون» و «وودز» در این نسخه حضور نخواهند داشت؛ اما از طرفی، حضور یکی از شخصیت‌های مهم Cold War در بازی بلک آپس 6 تایید شده است. در سمت راست پس‌زمینه دامنه این بازی، متنی در قالب پیامی محرمانه نوشته شده که در آن نام «راسل ادلر» (Russell Adler)، شخصیت همراه Call of Duty Black Ops Cold War دیده می‌شود.

بازی Call of Duty Black Ops 6

با توجه به کاورهای منتشر شده از ششمین بازی Black Ops ، می‌توان کلاهی در سر شخصیت نمایش داده شده و لوگوی Cerberus دید که شباهت زیادی به کلاه «ادلر» دارد.

بازی جدید Call of Duty بلافاصله پس از شوکیس بازی‌های ایکس باکس که در تاریخ 9 ژوئن 2024 (20 خرداد 1402) ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار می‌شود، نمایشی کامل خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی داستان و رویداد‌های این بازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *