همنواز

تاریخ عرضه بازی Killing Floor 3 مشخص شد

شرکت Embracer Group در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که بازی Killing Floor 3 پیش از پایان سال جاری میلادی، منتشر خواهد شد.

بازی قتلگاه 3 تا پیش از فروردین 1404 برای برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. این خبر برای طرفداران بازی‌های زامبی‌محور شوتر کو-آپ بسیار خوشحال‌کننده است، چرا که دنباله نسخه قبلی این مجموعه که حدود هشت سال پیش منتشر شده بود، بسیار مورد انتظار بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ عرضه بازی Killing Floor 3 مشخص شد

از Killing Floor 3 سال گذشته در جریان مراسم افتتاحیه Gamescom رونمایی شد و تاکنون اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. استودیو Tripwire Interactive، سازنده این بازی، تنها به نمایش برخی از زامبی‌های جدید و اعلام وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در این بازی اکتفا کرده است.

انتشار Killing Floor 3 در کنار بازی Kingdom Come: Deliverance 2، یکی از 70 بازی که شرکت Embracer Group در سال مالی 25-2024 (منتهی به 31 مارس 2025) برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر خواهد کرد، از جمله رویدادهای مهم این سال مالی برای طرفداران بازی‌های ویدیویی خواهد بود.

بازی Killing Floor 3

Killing Floor 3 دنباله‌ای بر نسخه‌ی قبلی این مجموعه به شمار می‌رود که تقریبا هشت سال پیش عرضه شده بود. با توجه به این فاصله زمانی طولانی، طرفداران بی‌صبرانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر و نمایش گیم‌پلی از این اثر مورد انتظار هستند.

امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، استودیو Tripwire Interactive سکوت خبری خود را شکسته و جزئیات بیشتری از ویژگی‌ها، داستان و تاریخ انتشار دقیق Killing Floor 3 را با طرفداران به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز Killing Floor چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *