نام بازی جدید DOOM مشخص شد

طبق جدیدترین اخبار بازی، نام و جزئیاتی از بازی جدید DOOM که توسط استودیو «id Software» در دست ساخت است، فاش شد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تام هندرسون، خبرنگار مشهور حوزه بازی‌های ویدیویی، از رسانه اینسایدر گیمینگ، تایید کرد که این بازی در رویداد Xbox Games Showcase که در تاریخ 20 خرداد 1403 برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نام بازی جدید DOOM چیست؟

نام این بازی DOOM: The Dark Ages انتخاب شده و طبق گفته‌ها، دنیای بازی با الهام از دوران قرون وسطی طراحی گردید و با لحنی مشابه عناوین قبلی سری بازی دوم روایت خواهد شد.

پیش از این، شایعاتی مبنی بر معرفی بازی جدید DOOM در این رویداد منتشر شده بود و حتی نامی غیررسمی از آن به عنوان DOOM Year Zero نیز به گوش می‌رسید. با این حال «مایکروسافت» و «بتسدا» تصمیم به استفاده از نام دیگری برای این بازی گرفته‌اند.

بازی جدید DOOM

گفته می‌شود که DOOM: The Dark Ages حدود 4 سال در دست ساخت بوده و اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. انتظار می‌رود که در رویداد Xbox Games Showcase شاهد نمایش بازی‌های دیگری از جمله Indiana Jones and the Great Circle، Avowed، گیم‌پلی بازی Perfect Dark و State of Decay 3 و همچنین معرفی بازی Gears 6 باشیم.

علاوه بر این، طبق شایعات، بازی Call of Duty: Black Ops 6 نیز در رویداد اختصاصی پس از شوکیس ایکس باکس به طور کامل معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری بازی‌های DOOM چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *