شایعه: ریمیک بازی رزیدنت ایول زیرو و کد ورونیکا در دست ساخت قرار دارد

به تازگی شایعات بازسازی بازی رزیدنت ایول 1 (Resident Evil) تکذیب شد، اما گفته می‌شود عناوین دیگری از این سری بازسازی خواهند شد.

«کپکام» در سال‌های اخیر چندین نسخه بازسازی‌شده از بازی‌های محبوب رزیدنت ایول منتشر کرده که با موفقیت‌های چشمگیر در بخش نقد و فروش همراه بوده است. جای تعجب ندارد که این شرکت سال گذشته تأیید کرد برنامه‌هایی برای بازسازی عناوین قدیمی‌تر رزیدنت ایول دارد، اما سؤال اینجاست که کدام عناوین؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ریمیک بازی رزیدنت ایول زیرو و کد ورونیکا ساخته می‌شود؟

این سوالی است که بسیاری از طرفداران بارها پرسیده‌اند و طبق گفته‌های یک افشاگر شناخته‌شده، پاسخ آن ممکن است آن چیزی نباشد که انتظار دارید.

پیش‌تر شایعاتی مبنی بر بازسازی همزمان پنج بازی از مجموعه رزیدنت ایول در استودیو «کپکام» مطرح شده بود، اما «Dusk Golem»، یکی از افشاگران مطرح این سری، می‌گوید این لیست شامل رزیدنت ایول 1 (که اخیراً شایعاتی در مورد بازسازی آن منتشر شده بود) و همچنین رزیدنت ایول 5 نمی‌شود. این در حالی است که بسیاری حدس می‌زدند پس از بازسازی‌های رزیدنت ایول2، 3 و 4، نسخه بعدی برای بازسازی رزیدنت ایول 5 انتخاب شود.

بازی رزیدنت ایول

طبق گفته‌های این افشاگر، «کپکام» به جای این عناوین، توسعه‌ی بازسازی رزیدنت ایول زیرو (که در سال 2002 برای کنسول گیم‌کیوب منتشر شد و پیش درآمدی بر رزیدنت ایول 1 بود) و رزیدنت ایول کد ورونیکا (دنباله‌ی مستقیم رزیدنت ایول 2 و به‌نوعی سومین نسخه‌ی اصلی این سری) را آغاز کرده است. تقاضا برای بازسازی هر دو عنوان، به‌ویژه نسخه دوم، بسیار بالا بود.

«Dusk Golem» همچنین ادعا می‌کند که عرضه‌ی رزیدنت ایول 9 با تأخیر مواجه شده و زودتر از اواخر 2025 معرفی نخواهد شد. بر خلاف گزارش‌های قبلی، این بازی قرار نیست تابستان امسال رونمایی شود.

هنوز مشخص نیست زمان معرفی این عناوین چه موقع باشد، اما اگر گزارش‌های این افشاگر درست باشد، طرفداران مجموعه ترسناک بقا (survival horror) «کپکام» روزهای پرانتظاری را در پیش خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ریمیک بازی‌های رزیدنت ایول چیست؟ آیا از طرفداران این فرانچایز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *