اطلاعات تکمیلی درباره بازی Judas منتشر شد

بازی Judas ساخته جدید «کن لوین»، با وعده تجربه مشابهی از یک شوتر اول شخص با تمرکز بر گیم‌پلی آزاد و انتخاب‌های بازیکن، پا به عرصه می‌گذارد.

بازی جوداس رگه‌هایی از بایوشاک را در خود دارد. ترکیب سلاح‌ها با قدرت‌های خاص و المان‌های جدیدی مانند مهندسی و هک کردن، نویدبخش نبردهای هیجان‌انگیز و راهبردی هستند. هک کردن به عنوان یک عنصر جدید، لایه‌های تازه‌ای به گیم‌پلی اضافه می‌کند و فرصت‌های خلاقانه‌ای را برای غلبه بر چالش‌ها پیش روی شما قرار می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اطلاعات تکمیلی درباره بازی Judas منتشر شد

«لوین» در جوداس بر روایت داستانی عمیق و تاثیرگذار تمرکز دارد. انتخاب‌های شما در بازی، مسیر داستان را به طور قابل توجهی تغییر خواهد داد و شما را با چالش‌های اخلاقی پیچیده‌ای روبرو می‌کند. او از اصطلاح لگوهای روایتگر برای توصیف این سیستم استفاده کرده که به مراتب واکنش‌پذیرتر از عناوین قبلی او به عمل می‌آیند و هر بار تجربه‌ای منحصر به فرد برای شما رقم می‌زند.

بازی Judas

جوداس در محیطی منحصر به فرد، داخل یک سفینه فضایی عظیم که برای سفرهای طولانی طراحی شده، روایت می‌شود. این محیط، بستری ایده‌آل برای کاوش در پویایی‌های پیچیده اجتماعی و اخلاقی جامعه‌ای محدود و تحت فشار را فراهم می‌کند. شخصیت اصلی بازی که در این سفینه متولد شده، با چالش‌ها و انتخاب‌های اخلاقی متمایزی روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اطلاعات تکمیلی درباره بازی Judas چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *