کمپانی 2K بازی جدید فیفا را خواهد ساخت

شایعات داغ دنیای بازی‌های ویدیویی از احتمال همکاری غول‌های ورزشی، فیفا و 2K برای خلق بازی جدید فیفا با نام بازی FIFA 2K25 خبر می‌دهند.

دو سال از جدایی بازی فیفا و الکترونیک آرتز می‌گذرد و هر دو غول به مسیر خود ادامه داده‌اند. الکترونیک آرتز با EA Sports FC و فیفا به تنهایی به میدان آمده‌اند. EA Sports FC 24 با وجود عملکردی بهتر از فیفا 23، نتوانست جای خالی رقیب را به طور کامل پر کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کمپانی 2K بازی جدید فیفا را خواهد ساخت

زمزمه‌ها از بازگشت فیفا با یار جدیدی به گوش می‌رسد. «mohplay_inc»، یک کاربر توییتر، مدعی شده که کمپانی 2K، توسعه‌دهنده نام‌آور سری NBA 2K، با فیفا برای ساخت FIFA 2K25 قرارداد امضا کرده است. این بازی که گفته می‌شود پیش از جام جهانی 2026 عرضه خواهد شد، می‌تواند رقیبی جدی برای EA Sports FC و eFootball باشد.

بازی جدید فیفا

2K که بیشتر با بسکتبال NBA شناخته می‌شود، سابقه فعالیت در رشته‌های ورزشی دیگری مانند کشتی کج، گلف، بیسبال و فوتبال آمریکایی را نیز دارد. شایعات همکاری فیفا و 2K را Insider Gaming، منبعی معتبر در دنیای بازی، نیز تایید کرده است. هنوز هیچ خبر رسمی از سوی 2K یا فیفا منتشر نشده، اما اگر این شایعات صحت داشته باشد، می‌توان منتظر یک نبرد جذاب بین سه غول دنیای فوتبال مجازی، EA Sports FC، eFootball و FIFA 2K25 بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت جدیدترین بازی فیفا توسط کمپانی 2K چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *