تیم سازنده بازی ویچر 4 مشخص شد

کمپانی لهستانی «سی‌دی پراجکت» رسما به پشتیبانی کردن از بازی سایبرپانک 2077 پایان داد و تمرکز خود را کاملا روی بازی ویچر 4 گذاشت.

استودیو لهستانی «سی‌دی پراجکت» رد در اقدامی غیرمنتظره، پشتیبانی از بازی Cyberpunk 2077 را به طور کامل متوقف کرد تا تمام منابع خود را روی توسعه دنباله سری ویچر با عنوان Project Polaris متمرکز کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیم سازنده بازی ویچر 4 مشخص شد

این خبر در حالی منتشر می‌شود که چندی پیش زمزمه‌هایی از کاهش پشتیبانی از این بازی به گوش می‌رسید، اما حالا با انتشار نمودار رسمی از سوی «سی‌دی پراجکت» در کنفرانس مالی سه ماهه اخیر این استودیو، تأیید شد که دیگر هیچ توسعه‌دهنده‌ای روی آپدیت‌ها یا محتویات جدید برای سایبرپانک 2077 کار نمی‌کند.

نمودار ارائه شده توسط «سی‌دی پراجکت» نشان می‌دهد که در تاریخ 30 آوریل 2024 (11 اردیبهشت 1403) هیچ یک از اعضای تیم این استودیو روی Cyberpunk 2077 مشغول به کار نبوده‌اند. این در حالی است که در تاریخ 29 فوریه 2024 (10 اسفند 1402) هنوز 17 توسعه‌دهنده روی بازی The Witcher 4 نقش‌آفرینی فعالیت داشتند.

با وجود توقف کامل پشتیبانی از Cyberpunk 2077، به نظر می‌رسد «سی‌دی پراجکت» قمار بزرگی روی دنباله این بازی با نام رمز Project Orion کرده است. طبق نمودار ارائه شده، تعداد توسعه‌دهندگان این پروژه از 47 نفر در 29 فوریه 2024 به 56 نفر در 30 آوریل 2024 افزایش یافت. بازی سایبرپانک 2 که در حال حاضر در مرحله طراحی مفهومی قرار دارد، توسط شعبه آمریکای شمالی سی‌دی پراجکت توسعه می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیم سازنده بازی ویچر 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *