تریلر بازی FATAL FURY: City of the Wolves منتشر شد

به تازگی تریلر بازی FATAL FURY: City of the Wolves یکی از جدیدترین و بهترین بازی‌های مبارزه‌ای منتشر شد که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

مجموعه بازی‌های محبوب Fatal Fury از شرکت «SNK»، اولین بار در سال 1991 وارد بازار شد و در دهه 90 میلادی به پیشگامِ رونق بازی‌های مبارزه‌ای تبدیل گشت. Garou: Mark of the Wolves که در سال 1999 منتشر شد، برای مدتی به عنوان آخرین نسخه‌ی این فرنچایز شناخته می‌شد، اما حالا قرار است همه‌چیز تغییر کند؛ پس از 26 سال، یک نسخه کاملاً جدید به نام Fatal Fury: City of the Wolves آماده‌ی ورود به صحنه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی FATAL FURY: City of the Wolves

خیابان‌های South Town محل خوبی برای اکشن، رویاهای وحشی و جاه‌طلبی‌های حتی وحشی‌تر خواهد بود. در اینجا، سرانجام، یک افسانه‌ی جدید در حال شکل‌گیری است.

در ادامه می‌توانید تریلر FATAL FURY: City of the Wolves را مشاهده کنید:

Fatal Fury: City of the Wolves دارای یک سبک هنری منحصربه‌فرد است که حس شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، یک سیستم REV نوآورانه که هیجان بازی را چند برابر می‌کند، به علاوه‌ی انبوهی از سیستم‌های مبارزه که حتی از گذشته هم قدرتمندتر شده‌اند.

این بازی همچنین با معرفی دو سیستم کنترل کاملاً مجزا (که باعث می‌شود تازه‌کارها و بازیکنان قدیمی به یک اندازه از آن لذت ببرند) و دیگر ویژگی‌ها و المان‌های جدید، جانی دوباره به این مجموعه می‌بخشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی FATAL FURY: City of the Wolves چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *