تریلر انیمیشن سریالی Among Us منتشر شد

به تازگی تریلر انیمیشن Among Us ، اقتباسی از بازی بسیار پرطرفدار به همین نام منتشر شد و در ادامه به جزئیاتی از ساخت این سریال خواهیم پرداخت.

به تازگی، طی مراسم «Summer Game Fest»، از عنوان‌بندی سریال امانگ آس رونمایی شد. در این نگاه کوتاه، ما به شخصیت‌های مختلف و نقش‌های آن‌ها در سفینه‌ی Skeld نگاهی انداختیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Among Us

سال گذشته اولین خبرها در رابطه با ساخت یک سریال بر اساس بازی Among Us منتشر شد. این سریال محصول همکاری مشترک CBS Studios، سازنده‌ی این بازی یعنی «Innersloth» و «Titmouse»، استودیوی انیمیشن‌سازی پشت آثاری مثل Big Mouth و Spider-Man: Across the Spider-Verse، است.

در ادامه می‌توانید تریلر Among Us را مشاهده کنید:

ما از قبل با برخی از شخصیت‌ها و صداپیشگان آن‌ها که در این سریال حضور خواهند داشت، آشنا هستیم. از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به «رندال پارک» در نقش «کاپیتان قرمز»، «اشلی جانسون» در نقش «رئیس امنیتی بنفش»، «پاتون اسوالت» در نقش برنده‌ی مسابقه سفید، «ایجیا وود» در نقش کارآموز بدون حقوق سبز، «فیل لامار» در نقش «آشپز کشتی قهوه‌ای» و «وین نایت» در نقش «مهندس لیمویی» اشاره کرد.

علاوه بر این، «Innersloth» از Outersloth رونمایی کرد. ابتکاری که از بازی‌های مستقل مانند Battle Suit Aces، Project Dosa و Mossfield Archives حمایت مالی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Among Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *