از از نسخه‌های جدید ایکس باکس سری ایکس و اس رونمایی شد

ایکس باکس پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و شایعه، سرانجام از مجموعه جدیدی از ارتقاء سخت افزار برای هر دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس رونمایی کرد.

نسخه جدید کنسول ایکس باکس ، شامل یک سری ایکس کاملاً دیجیتال می‌شود. همه این مدل‌های جدید، در تعطیلات آینده به بازار عرضه خواهند شد. در نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس که شب گذشته برگزار شد، این شرکت از یک ایکس باکس سری ایکس کاملا دیجیتال جدید با رنگ سفید رباتی و 1 ترابایت حافظه داخلی رونمایی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X/S)

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


از از نسخه‌های جدید ایکس باکس سری ایکس و اس رونمایی شد

کنسول جدید X Box ، تمام سرعت و ویژگی‌های یک Xbox Series X را دارد؛ اما درایو دیسک ندارد و با قیمت 449.99 دلار به فروش می‌رسد که 50 دلار ارزان‌تر از قیمت خرده فروشی ایکس باکس سری ایکس معمولی است.

همچنین شاهد یک Xbox Series S جدید با 1 ترابایت حافظه (که ارتقاء یافته نسبت به 500 گیگابایت کنسول سری اس اصلی است) بودیم که اساساً همان سری اس 1 ترابایتی فعلی با رنگ مشکی است، فقط رنگ متفاوتی دارد. قیمت این مدل 149.99 دلار خواهد بود.

در نهایت، یک ایکس باکس سری ایکس ویژه با رنگ مشکی کهکشانی و 2 ترابایت حافظه داخلی وجود دارد. فریب رنگ مشکی ساده آن را نخورید! این کنسول با الهام از آسمان شب، پوشیده از طرح ستاره‌های کوچک نقره‌ای، خاکستری و سبز است.

این مدل با قیمت 599.99 دلار به فروش می‌رسد و با یک کنترلر همرنگ ارائه می‌شود که فقط همراه با خود کنسول موجود است. این نسخه تنها در تعداد محدودی در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه جدید این کنسول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *