با بهترین اتاق‌ فرارهای غرب و شمال تهران آشنا شوید

امروزه همه به دنبال هیجان بیشتر می‌گردند. از سقوط آزاد گرفته تا رفتن به اتاق‌های فرار، سینما ترس، کلبه وحشت و … همگی تفریحات جدیدی هستند که مورد استقبال قشر گسترده‌ای از جامعه قرار گرفته است. لذت کشف و حل معما، کار گروهی، هیجان بالا در کنار مدیریت زمان بازی از مواردی بوده که باعث جذابیت اتاق‌های فرار به عنوان یک تفریح خاص و ویژه شده است. اگر به اتاق فرار علاقه دارید و ساکن شهر تهران هم هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید، تایم فورفان برای آخر هفته شما پیشنهادات جذابی دارد.

با بهترین اتاق‌ فرارهای غرب و شمال تهران آشنا شوید

اتاق فرار، حمامی برای روح شما!

ممکن است شما هم این قبیل پیشنهادات را زیاد شنیده باشید که گفته می‌شود برای تخلیه هیجانات و احساسات خود، در فضای آزادی مثل جنگل یا کوه فریاد بکشید یا به بالش‌ها مشت بزنید. روانشناسان هدف از انجام این گونه کارها را راهی برای آزاد کردن هیجانات سرکوب شده می‌دانند و ادعا می‌کنند که این روش‌ها به سلامت روحی و روانی انسان کمک زیادی می‌کند.

در واقع اگر هیجان انسان به صورت درستی تخلیه نشود، شما با کوهی از هیجانات سرکوب و تلنبار شده روبه‌رو خواهید شد. اتاق فرار فضای امن و کنترل شده‌ای برای بروز هیجانات مختلفی چون ترس، اضطراب و استرس‌های شما فراهم می‌آورد. به معنای دیگر یعنی فراهم کردن یک حمام روحی برای تمیز شدن از آلودگی‌های روانی!

مدیریت زمان، کار گروهی، تصمیم‌گیری در لحظه، حل مساله و تفکر خلاقانه از مواردی هستند که شما در حین بازی در اتاق فرار آن‌ها را تمرین می‌کنید. از این رو اتاق‌های فرار پیش از آن که تنها یک بازی گروهی و تیمی باشند، جعبه ابزاری از چندین مهارت هستند.

اگر دوست دارید از بهترین و جدیدترین اتاق‌های فرار شهر خود اطلاع داشته باشید و آگاهی کاملی نسبت به جزئیات هر کدام پیدا کنید، کافیست به تایم فورفان سر بزنید. ما مسیر انتخاب را برای شما بسیار کوتاه کرده‌ایم؛ در سایت جامع ما، اطلاعات مربوط به هر اتاق مانند قیمت و تخفیف‌ها، درجه سختی و زمان بازی، سناریو و تعداد نفرات بازی قابل نمایش بوده و با کلیک بر روی هر اتاق فرار شما می‌توانید نظرات تمام بازیکنان قبلی بازی را نیز بخوانید.

با بهترین اتاق‌ فرارهای غرب و شمال تهران آشنا شوید

بهترین اتاق فرارهای غرب تهران

در این قسمت بهترین اتاق فرارهای غرب تهران را بر اساس امتیاز کاربران برای شما معرفی می‌کنیم. البته اگر ساکن غرب تهران هستید و نمی‌دانید که کدام اتاق فرار به موقعیت شما نزدیک‌تر است، با مراجعه به قسمت نقشه اتاق فرار در تب اتاق فرار سایت ما می توانید دید جامعی به فاصله خود تا اتاق فرار معرفی شده داشته باشید.

توجه داشته باشید که در تایم فورفان برای رده‌بندی اتاق فرارها، از معیارهای دقیقی استفاده شده است و مطابق با استانداردهای خاصی که مورد قبول گردانندگان اتاق فرارها نیز می‌باشد، اتاق‌ها از نظر کیفیت به ترتیب به چهار سطح استاندارد، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم تقسیم شده‌اند. برای اطلاع دقیق تر از سطوح معرفی شده مطلب “سطح‌بندی اتاق‌های فرار چیست و چگونه انجام می‌شود؟” را بخوانید.

بهتر است دیگر وقت را تلف نکنیم و بی هیچ حرف دیگری پنج مورد از بهترین اتاق فرارهای غرب تهران که توسط تیم فنی تایم فورفان آنالیز شده است را نام ببریم:

  1. اتاق فرار چهره اشباح واقع در ستارخان (سطح استاندارد): ژانر وحشت و مهیج، درجه سختی 9 از 10
  2. اتاق فرار کنستانتین واقع در اشرفی‌اصفهانی (سطح استاندارد): ژانر وحشت و دلهره‌آور، درجه سختی 8 از 10
  3.  اتاق فرار بیداری واقع در دریاچه خلیج فارس(سطح استاندارد): ژانر وحشت و وهم‌آلود، درجه سختی 7 از 10
  4. اتاق فرار ابدیت واقع در دهکده المپیک (سطح نقره‌ای): ژانر وحشت و ماجراجویی، درجه سختی 9 از 10
  5. اتاق فرار روز هفتم واقع در ستارخان (سطح نقره‌ای): ژانر وحشت و تئاتر تعاملی، درجه سختی 9 از 10

با بهترین اتاق‌ فرارهای غرب و شمال تهران آشنا شوید

بهترین اتاق فرارهای شمال تهران

برای ساکنان منطقه شمال تهران، گزینه‌های زیادی برای انتخاب تفریح و سرگرمی مانند پارک جمشیدیه، قیطریه، توچال، درکه و … وجود دارد. هر چند که فضاهای نام برده شده، مکان‌های مفرح و لذتبخشی هستند، اما هیچ چیز مانند یک اتاق فرار درجه یک، آدرنالین خون شما را به مرز فوران نمی‌رساند.

اگر هنوز مردد هستید که کدام یک از اتاق فرارهای شمال تهران را انتخاب کنید، کافیست به لیست زیر نگاهی بیاندازید. شما همچنین با کلیک بر روی نام هر اتاق فرار در تایم فورفان می‌توانید از خلال نظرات کاربران، پاسخ جزئی‌ترین سوالات خود را قبل از رفتن به اتاق فرار پیدا کنید.

در زیر پنج اتاق فرار معروف که در مناطق شمالی شهر تهران واقع شده است را برای شما معرفی کرده‌ایم:

  1. اتاق فرار لایزال واقع در خیابان دماوند (سطح استاندارد): ژانر وحشت، درجه سختی 9 از 10
  2. اتاق فرار دلیل واقع در جنت‌آباد (سطح استاندارد): ژانر دلهره‌آور و تئاتر تعاملی، درجه سختی 9 از 10
  3. اتاق فرار خانه خاکستر واقع در نارمک (سطح استاندارد): ژانر وحشت و مهیج، درجه سختی 8 از 10
  4. اتاق فرار کارما واقع در نارمک (سطح نقره‌ای): ژانر وحشت، درجه سختی 9 از 10
  5. اتاق فرار تناقض واقع در سعادت‌آباد (سطح طلایی): ژانر وحشت و رازآلود، درجه سختی 9 از 10

تیم آپ تایم فورفان

تیم‌های شرکت‌کننده در اتاق فرارها معمولا بین 4 تا 8 نفر هستند و این بازی به صورت فعالیتی گروهی انجام می‌‌شود. ممکن است تعداد افراد تیم شما از تعداد استاندارد کمتر باشد یا حتی هیچ دوستی برای همراهی با خود پیدا نکنید! نگران نباشید، در این موارد باید پیدا کردن تیم را به تیم آپ سایت ما بسپارید.

روال کار بدین صورت است که شما ابتدا درخواست خود را ثبت می‌کنید و ما درخواست شما را به صورت سیستمی با دیگر افرادی که همانند شما درخواست تیم آپ ثبت نموده‌اند و علایق، سلایق و شرایط زمانی مشابهی با شما دارند، گروه تشکیل می‌دهیم. البته ما ملاحظات مخصوصی نیز برای تشکیل گروه داریم که در حین ثبت درخواست تیم آپ به شما نمایش داده شده و ملزم به تایید شما خواهد بود.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی لیستی از بهترین اتاق فرارهای شمال و غرب تهران پرداختیم. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد اتاق‌های فرار، تا به امروز بیش از 100 اتاق فرار در ژانرهای متنوع در شهر تهران طراحی شده که در سایت ما تمامی این موارد با ریزترین جزئیات قابل مشاهده هستند. ما در تایم فورفان اعتقاد داریم که برای پیدا کردن بهترین اتاق فرار، نیازی به تست کردن گزینه‌های مختلف ندارید، بلکه با یک جستجوی هوشمند به همراه فیلتر کردن علایق و سلایق خود، به سرعت می‌توانید اتاق مورد علاقه خود را پیدا کنید. همچنین هر تفریحات جدیدی که فکرش را بکنید، مانند خانه وحشت، سینما ترس، بردگیم، ایونت و … را می‌توانید به راحتی در تایم فورفان پیدا کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *