بازی جدید بتلفیلد بخش داستانی خواهد داشت

شایعات پیرامون بازی جدید بتلفیلد بالا گرفته و به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز (EA) در حال بازگرداندن یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های این سری، یعنی کمپین داستانی، به این بازی است.

طبق آگهی‌های شغلی منتشر شده توسط استودیو DICE، شرکت الکترونیک آرتز به دنبال استخدام افرادی جدید برای کار به روی پروژه جدیدی با نام رمز Project Timeless Fields است. در توضیحات این آگهی‌ها به ساخت یک بازی تیراندازی اکشن، ماجراجویی و نظامی با تمرکز روی کمپین داستانی اشاره شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی جدید بتلفیلد بخش داستانی خواهد داشت

این موضوع خبر خوبی برای طرفداران بازی Battlefield است، چرا که بسیاری از آن‌ها از عدم وجود کمپین داستانی در Battlefield 2042، آخرین نسخه این سری، ناراضی بودند.

علاوه بر این، جزئیات دیگری نیز از این آگهی‌های شغلی به دست آمده است. به نظر می‌رسد که Project Timeless Fields شامل یک شخصیت زن سرباز اسلاو به نام «رزاندا» خواهد بود که به عنوان یک مامور مجرب نیروهای ویژه عمل می‌کند.

با وجود این که تمرکز اصلی Battlefield 2042 روی بخش چندنفره بود، حضور «رزاندا» در Project Timeless Fields، می‌تواند نشان‌دهنده تمرکز EA روی بازگرداندن کمپین داستانی به این سری باشد.

بازی جدید بتلفیلد

انتشار Battlefield 2042 با انتقادات زیادی از سوی طرفداران و منتقدان روبرو شد. یکی از بزرگ‌ترین انتقادات به این بازی، عدم وجود کمپین داستانی بود. به نظر می‌رسد که EA به دنبال جبران این اشتباه در بازی بعدی خود است.

هنوز تاریخ انتشار یا جزئیات دیگری از Project Timeless Fields منتشر نشده، اما با توجه به شواهد موجود، به نظر می‌رسد که طرفداران بازی جدید Battlefield می‌توانند منتظر بازگشت کمپین داستانی به این سری محبوب باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی وجود بخش داستانی برای این نوع بازی‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *