همنواز

ساخت بازی Resident Evil 9 تأیید شد

با وجود شایعاتی که حول و حوش معرفی بازی Resident Evil 9 وجود داشت، کپکام رسماً تایید کرد که قسمت بعدی از این فرنچایز ترسناک بقا در دست ساخت است.

کارگردانی این بازی برعهده «کوشی ناکانیشی»، کارگردان بازی Resident Evil 7: Biohazard خواهد بود که این خبر را در صحبت‌هایش درباره عرضه‌ی نسخه‌ی موبایل بازی قبلی تایید کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Resident Evil 9 ساخته خواهد شد

«کوشی ناکانیشی»، کارگردان بازی رزیدنت ایول 9 در رابطه با ساخت این فیلم گفت:

بعد از رزیدنت ایول 7 واقعا نمی‌دانستم باید چه کار کنم؛ اما بالاخره ایده‌ی خوبی پیدا کردم و راستش را بخواهید حسابی هیجان‌زده‌ام. فعلا نمی‌توانم هیچ جزئیاتی به اشتراک بگذارم، اما امیدوارم برای روزی که بتوانم اطلاعات بیشتری بدهم، هیجان‌زده باشید.

«ناکانیشی» سابقه‌ی طولانی‌ای با بازی رزیدنت ایول دارد. او علاوه بر Resident Evil 7 که در سال 2017 به احیای این سری کمک کرد، کارگردانی Resident Evil Mercenaries 3D برای نینتندو 3DS و همچنین اولین بازی Resident Evil Revelations را برعهده داشته است. او همچنین به‌عنوان طراح در Resident Evil 5 حضور داشت.

بازی Resident Evil 9

شایعات مربوط به معرفی احتمالی بازی شیطان مقیم 9 در طول سال 2024 وجود داشت؛ اما کپکام تا به امروز اطلاعاتی منتشر نکرده بود. در ماه مه، وبسایت IGN نیز گزارش‌هایی در مورد بازسازی رزیدنت ایول Zero و کد ورونیکا را تایید کرد. آخرین عناوین منتشر شده‌ی این سری، ریمیک Resident Evil 4 و Resident Evil Village بودند که هر دو در سال‌های انتشار خود، کاندیدای دریافت جایزه‌ی بهترین بازی سال شدند.

علاوه بر تایید ساخت رزیدنت ایول جدید، کپکام همچنین در جریان نمایشگاه تابستانی خود، جزئیاتی در مورد دموی جدید بازی Kunitsu-Gami و تاریخ عرضه‌ی Dead Rising Deluxe Remaster ارائه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *