جود بلینگهام ستاره روی جلو بازی EA Sports FC 25 شد

طبق خبری که چندان هم نباید برای بسیاری تعجب‌آور باشد، به نظر می‌رسد کمپانی EA جود بلینگهام را برای قرار گرفتن روی جلد بازی جدید EA FC 25 که در اواخر سپتامبر منتشر می‌شود، انتخاب کرده است.

پس از درخشش «ارلینگ هالند» در لیگ برتر انگلیس که باعث شد او روی جلد FC24 قرار بگیرد، به نظر می‌رسد که شاهد چهره‌ی ستاره نوظهور لالیگا، روی جلد بازی EA Sports FC 25 خواهیم بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جود بلینگهام ستاره روی جلو بازی EA Sports FC 25 شد

«بلینگهام» که در حال حاضر برای فینال مسابقات قهرمانی اروپا مقابل اسپانیا آماده می‌شود، جایی که ستاره رئال مادرید با بسیاری از هم‌تیمی‌های ملی و رقبای هفتگی خود روبرو خواهد شد، طبق گزارش‌های لو رفته در ایکس (توییتر سابق)، قرارداد حضور روی جلد نسخه‌ی استاندارد بازی را امضا کرده است.

به نظر می‌رسد شادی گل این فوتبالیست با دست باز، انتخابی منطقی برای تصویر روی جلد باشد. این ژست به قدری شناخته‌شده است که این بازیکن بااستعداد اها بیرمنگهام، پس از درخشش در بوروسیا دورتموند قبل از انتقال پر سروصدایش به مادرید در ابتدای فصل گذشته، به شهرت جهانی رسید.

هیچکس تأثیر او را روی فوتبال اسپانیا پیش‌بینی نمی‌کرد. جایی که او با انجام 42 بازی، زدن 23 گل و ثبت 10 پاس گل دیگر، به مقام فوق‌ستارگی دست یافت.

جود بلینگهام

چندی پیش، تاریخ عرضه و قیمت‌های EA FC25 لو رفت و ما به زودی اطلاعات بسیار بیشتری در مورد بازی برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور این فوتبالیست رئی جلد بازی ااف سی 25 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: MSN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *