هیهاچی میشیما به بازی Tekken 8 خواهد رفت

«بندای نامکو» با انتشار خبری هیجان‌انگیز، خبر از بازگشت یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این سری یعنی هیهاچی میشیما در بازی Tekken 8 داد.

طبق اعلام «بندای نامکو»، «هیهاچی» در پاییز سال 2024 به جمع مبارزان Tekken 8 اضافه خواهد شد. «بندای نامکو» هنوز دلیل دقیق عدم حضور «هیهاچی» در بازی پایه Tekken 8 را به طور رسمی اعلام نکرده است. با این حال، در برخی از فلش‌بک‌های بازی شاهد حضور او بوده‌ایم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هیهاچی میشیما به بازی Tekken 8 خواهد رفت

بازی مبارزه‌ای Tekken 8 به‌زودی میزبان محتوای جدیدی از جمله حالت عکاسی، یک استیج رایگان و کاراکتر لیدیا سوبیسکا می‌شود؛ اما این تازه شروع ماجرا است. به‌تازگی در اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت «بندای نامکو» از محتوای آتی این بازی مبارزه‌ای پرده برداشته است. کاراکتر «هیهاچی میشیما» در پاییز 2024 برای کاربران تکن 8 در دسترس خواهد بود.

بازی Tekken 8

با توجه به دلایل مشخص، «هیهاچی میشیما» در بازی پایه حضور نداشت و تنها در فلش‌بک‌های Tekken 8 دیده شد؛ اما این کاراکتر در نهایت در اواخر سال 2024 به فهرست مبارزان اضافه خواهد شد. شرکت «Bandai Namco» در جریان مسابقات Evo با پخش تریلر جدیدی از بازگشت «هیهاچی میشیما» خبر داد که شما می‌توانید در ادامه این مطلب به تماشای آن بنشینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Tekken 8 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *