همنواز

احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

کمتر استودیویی را می‌توان یافت که بتواند با سابقه‌ی کپکام در بازی‌های مبارزه‌ای رقابت کند. حالا این شرکت اعلام کرده که احتمالاً بازی Marvel vs Capcom را بسازد.

علاوه بر سری معروف Street Fighter، این شرکت چندین بازی کراس‌اوور از جمله Marvel vs Capcom را نیز منتشر کرده و به یکی از غول‌های بزرگ در تاریخ بازی‌های مبارزه‌ای تبدیل شده است.

سال گذشته، کپکام بازی Street Fighter 6 را روانه بازار کرد و با استقبال بی‌نظیری مواجه شد. این بازی توانست میلیون‌ها نفر را به خود جذب کند. اکنون تیم کپکام تمرکز خود را به یک فرنچایز دیگر معطوف کرده و علاقه خود را به ساخت نسخه جدیدی از بازی مارول علیه کپ کام نیز اعلام کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های مبارزه ای بر اساس متاکریتیک

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


احتمالاً کپ‌کام بازی Marvel vs Capcom را بسازد

پس از انتشار Marvel vs Capcom Infinite در سال 2017 که نتوانست همانند نسخه‌های قبلی خود موفقیت کسب کند، نسخه جدیدی از کراس‌اوور مارول و کپکام منتشر نشد؛ اما در مصاحبه‌ای، «شوهی ماتسوموتو»، تهیه‌کننده Street Fighter 6 و Marvel Vs Capcom، تأیید کرد که تیم آن‌ها همچنان قصد دارد عنوان جدیدی از این مجموعه خلق کند.

طبق گفته‌های او، تیم کپکام رویاهای بزرگی برای این سری در سر دارد. هم کپکام و هم مارول از میزان محبوبیت این مجموعه در میان گیمرها آگاه هستند. به خصوص با توجه به اینکه Marvel vs Capcom 3 همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای به شمار می‌رود.

این بازی سال گذشته از نظر تعداد شرکت‌کنندگان، چهارمین بازی بزرگ در Evo بود و توانست بازی‌های بسیار محبوبی مانند Mortal Kombat 11 و Dragon Ball FighterZ را پشت سر بگذارد؛ بنابراین جای تعجب ندارد که کپکام همچنان نگاه ویژه‌ای به این مجموعه دارد. البته «ماتسوموتو» اذعان کرد که هر گونه برنامه‌ای برای احیای این سری زمان‌بر خواهد بود.

بازی Marvel vs Capcom

خبر خوب برای علاقه‌مندان به Marvel vs Capcom این است که جامعه مخاطبان این مجموعه همچنان فعال و پرطرفدار است. با انواع مادهایی که در سال‌های اخیر برای Ultimate Marvel vs Capcom 3 منتشر شده، بازیکنان این بازی همچنان علاقه‌مند به تجربه آن هستند. حالا که احتمال انتشار نسخه بعدی این مجموعه بیشتر شده، بدون شک تمامی طرفداران در انتظار آن خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت بازی Marvel vs Capcom چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *