تریلر بازی Harry Potter: Quidditch Champions منتشر شد

شرکت برادران وارنر گیمز اولین نگاه و تریلر بازی Harry Potter: Quidditch Champions ارائه کرد که در آن قابلیت‌های این بازی جذاب به نمایش گذاشته می‌شود.

تریلر بازی Quidditch Champions گیم‌پلی‌ای را که طرفداران می‌توانند از بازی استودیو آنبروکن انتظار داشته باشند، نشان می‌دهد که بر اساس ورزش جادویی کوییدیچ ساخته شده است که توسط سری هری پاتر مشهور شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Harry Potter: Quidditch Champions منتشر شد

این ویدیو به حالت‌های تک‌نفره Career Mode و آنلاین Competitive Mode می‌پردازد و نگاهی به سازنده شخصیت دارد. در این بازی، ما شخصیت‌های آشنایی مانند خود «هری پاتر»، «رون ویزلی» و «دراکو مالفوی» را می‌بینیم.

همچنین نگاهی به استادیوم جام جهانی کوییدیچ و برخی از مکان‌های آشنای دنیای جادوگری وجود دارد که در تریلر بازی جام کوییدیچ آن را خواهیم دید.

هری پاتر: کوییدیچ چمپیونز با مکان‌ها، شخصیت‌ها و مراجع نمادین دنیای جادوگری که طرفداران دوست دارند، عجله پرواز در استادیوم‌های افسانه‌ای را به عنوان یک Beater، Chaser، Keeper یا Seeker در حالت‌های مختلف برجسته می‌کند. از نبردهای حیاط خلوت در Burrow Weasley تا رقابت‌های پرخطر در جام جهانی کوییدیچ، بازیکنان در نقش شخصیت‌های نمادین مانند «هری پاتر»، «رون ویزلی»، «هرمیون گریجوی» و بسیاری از شخصیت‌های اصلی دیگر بازی خواهند کرد.

برادران وارنر گیمز استراتژی انتشار جالبی برای هری پاتر: کوییدیچ چمپیونز دارد. این بازی در تاریخ 3 سپتامبر 2024 (13 شهریور 1403) به صورت دیجیتالی برای ایکس باکس سری X و S، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی از طریق استیم و اپیک گیمز استور منتشر می‌شود. نسخه دیلاکس فیزیکی تا 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) برای PS5، PS4، Xbox Series X و Xbox One در دسترس نخواهد بود.

 

نسخه استاندارد دیجیتال 29.99 دلار و نسخه‌های دیلاکس دیجیتال و فیزیکی 39.99 دلار قیمت دارند. نسخه دیلاکس شامل بازی اصلی و همچنین بسته‌های Slytherin، Hufflepuff، Ravenclaw و Gryffindor House و 2000 سکه برای خرج کردن در بازی است.

جالب توجه است که برادران وارنر گیمز اعلام کردند که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تراکنش‌های در بازی وجود ندارد. طلا فقط از طریق پیشرفت در بازی به دست می‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این بازی هیجان‌انگیز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *