بازی جدیدی از فرانچایز Five Nights at Freddy معرفی شد

استودیو استیل وول، بازی جدید Five Nights at Freddy را معرفی کرده است و حالا طرفداران این دنیای وحشتناک، باید به دنبال ماجراجویی‌های تازه بروند.

این ششمین روز از انتشار روزانه و اعلامیه‌های پیش از دهمین سالگرد این بازی است که در 8 اوت (18 مرداد 1403) است برگزار خواهد شد. این اعلامیه‌ها شامل تصاویر اضافی از پیشرفت فیلم دنباله‌ای که قرار است فیلمبرداری آن در اکتبر آغاز شود و مصاحبه‌ای با «اسکات کاتون»، خالق فرنچایز و همکاری با Dead by Daylight است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی جدید Five Nights at Freddy معرفی شد

شب گذشته که از استودیو استیل وول، توسعه‌دهندگان بازی‌های Help Wanted و Security Breach، منتشر شده است که بازی اصلی بعدی برای پنج شب در فردی را فاش می‌کند. بازی آینده با یک ویدیوی کوتاه تیزر معرفی شد.

تریلر آغازین، برای راز تقلید کننده با زیرنویسی همراه است که می‌خواند:

برای دیدن آینده گاهی اوقات باید گذشته را درک کنید.

این ویدیو، یک تیزر کوچک از آنچه قرار است در بازی Secret of the Mimic منتشر شود بود که با برخی از تصاویر در ویدیوی تیزر همسو است. همانطور که عنوان بازی آینده نیز نشان می‌دهد، این بازی نوعی پیش‌درآمد خواهد بود که در اواخر دهه 70 رخ می‌دهد.

Secret of the Mimic برای اولین‌بار در رمان‌های Tales from the Pizzaplex در داستانی با عنوان تقلیدکننده معرفی شد. این نمونه خاص از هوش مصنوعی به عنوان آنتاگونیست اصلی Tales of the Pizzaplex و DLC Security Breach: RUIN بهره برد،

بازی جدید در حال توسعه نشان می‌دهد که داستان‌های Secret of the Mimic بخشی از جدول زمانی اصلی پنج شب در فردی هستند. گنجاندن Mimic در هر یک از ظاهرهای آن تاکنون با یک لحن ترسناک‌تر برای قطعات رسانه‌ای همراه بوده که در آن حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری بازی های پنج شب با فردی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comic Book


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *