تریلر گیم پلی بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شد

کمپانی اکتیویژن بلیزارد حالا با انتشار تریلر بخش زامبی بازی کالاف دیوتی بلک آپس 6 ، نام خودش و بازی پرطرفدارش را بر سر زبان‌ها انداخت.

کال آف دیوتی: بلک آپس 6 با بازگشت محبوب‌ترین حالت همکاری مبتنی بر دوره‌ای که در آن 1 تا 4 بازیکن باید موج‌های پشت موج زامبی‌ها زنده بمانند و با افزایش چالش و سختی در هر دور مقابله کنند، بازگشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های Call of Duty بر اساس خط زمانی

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


تریلر بخش زامبی بازی کالاف دیوتی بلک آپس 6 منتشر شد

داستان پس از وقایع بلک آپس جنگ سرد سال 2020 ادامه می‌یابد و داستان دارک اتر را با شخصیت‌هایی همچون «ویور»، «گری» و «کارور» نشان می‌دهد. هر کدام داستان‌های خاص خود را دارند. همچنین «ویلیام پک» نیز به عنوان راهنمای شما و «اسکار استراوس» و «راپتور وان» در نقش‌های پشتیبانی بازمی‌گردد.

تریلر کالاف آف زامبی جدید ، تعادل قوی بین ویژگی‌های درخواست شده توسط مردم، طراحی سطح و پیشرفت را ایجاد کرده است که برای راضی کردن کهنه‌کاران و تازه واردان این فرنچایز شکل گرفته است.

زامبی‌ها در زمان عرضه در دو نقطه «لیبرتی فالز»، واقع در غرب ویرجینیا و «ترمینوس»، یک جزیره واقع در دریای فیلیپین حضور خواهند داشت. زامبی‌های بلک آپس 6 همچنین شاهد بازگشت پیشرفت جهانی، پرستیژ کلاسیک، سفارشی‌سازی سلاح، سیستم‌های اطلاعات خاص نقشه و گام‌های مورد علاقه طرفداران خواهند بود.

سلاح‌های شگفت‌انگیز با بیم اسلشر (BeamSmasher) کاملاً جدید که از فرکانس صدا و انواع انرژی نور برای نتایج آسیب منحصر به فرد و چشمگیر استفاده می‌کند نیز بازمی‌گردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قابلیت‌های جدید بازی بلک آپس 6 و اضافه شدن بخش زامبی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *